
Водещият бранд "UniCredit" (т.нар. "umbrella brand") ще бъде свързан пряко с имената на банките от ЦИЕ, които са част от UniCredit Group.
Решението за новите имена на банките от UniCredit Group е обявено едновременно днес в целия регион на ЦИЕ. Ребрандирането ще бъде осъществено през 2007 г.
"Възприемането на основния бранд "UniCredit" в името на най-голямата българска банка показва ясно ангажимента и подкрепата на UniCredit Group към българския пазар.
Високата оценка на влиятелната местна търговска марка "Булбанк" е признание на групата към значението на силното местно ноу-хау за качественото и професионално обслужване на клиентите", каза Левон Хампарцумян, председател на управителния съвет и главен изпълнителен директор на Булбанк.
Той ще заеме същата позиция и в новата UniCredit Bulbank.
Процесът на ребрандиране в България ще започне веднага след сливането на Булбанк, HVB Bank Biochim и Хеброс Банк, планирано да приключи през второто тримесечие на 2007 г.
Интеграцията на трите банки ще създаде най-голямата българска банка - "UniCredit Bulbank". Заедно Булбанк, HVB Bank Biochim и Хеброс Банк имат общи активи от 3.4 милиарда евро и над 1.1 милиона индивидуални и корпоративни клиенти.
В държавите от цяла ЦИЕ със силни местни брандове като в България, UniCredit Group се възползва от високата репутация и познаваемост на съществуващите търговски марки, като прилага комбинация от основния и местния бранд.
Новите имена "UniCredit Bank" или UniCredit, обединени със силен местен бранд, показват на клиентите пряката принадлежност към UniCredit Group, една от най-добрите банки в Европа с 35 милиона клиенти.
Имената на банките в Полша, Русия, Словения и Босна и Херцеговина ще бъдат обявени допълнително, след като бъдат взети съответните решения.