Тежките боеве в множество сектори на фронта в Украйна продължават на фона на изключително сложна оперативна картина. Все пак украинските сили успяват за задържат инициативата в повечето области.
Това се посочва в ежедневната сводка на британското разузнаване за войната.
По негови данни на руските сили вероятно е наредено да се върнат в офанзивата възможно най-скоро. Чеченските бойци направиха неуспешен опит да превземат град Маривка, близо до град Донецк, където фронтовата линия не се е променила особено от 2015 г., изтъква британското разузнаване.
В днешната сводка се обръща внимание и на наводненията, чиито нива продължават да нарастват в долното течение на Днепър към 7 юни, след разрушаването на язовир Каховка.
Най-вероятно обаче нивата ще започнат да намаляват още днес, предполага разузнаването. Обстрелът е усложнил и някои опити за евакуация на разселените цивилни, живущи в наводнените райони.
bravebg
на 08.06.2023 в 18:13:13 #21Xa-x@v на 08.06.2023 в 17:53:55 разбира се.... свободно избираме марионетките, които да синхронизират с посолството и да кльопат от на баницата трохите
Xa-x@v
на 08.06.2023 в 17:53:55 #20bravebg на 08.06.2023 в 16:41:5 Не си прав.
Преди 89 година имаше мракобесен режим само тогава България е нямала избор.
Грешката е моя,имало е руско робство в България според Френд
Сега България има свобода да избира няма такова нещо да се решава от посолствата.
bravebg
на 08.06.2023 в 16:41:58 #19alabala654 на 08.06.2023 в 14:17:23 ама чети внимателно какво пиша.... изплискалите легена са американците, останалите просто са им марионетки, които самостоятелно не биха стигнали до подобна наглост, кукловодите ги карат.... точно както го чу на записите преди няколко дни - всичко чинно се съгласува с "посолството"... право на собствено, не дай си Боже различно, менение не се дава.... който си позволи лукса.... е всички знаем и за цветните революции и за санкциите и за войните на Щатите.... така че дори и в момента, това че 2/3 от света опитват да запазват неотралитет е огромна победа за един по-добър мултиполярен свят в бъдеще!
Tomm
на 08.06.2023 в 16:23:30 #18Алабала, изобщо не си прав, но ок, успокоявай се, щом ти харесва. Естествено е да не заставаш твърдо зад Русия, при положение, че това ще ти донесе санкции от санкциолюбците. Това, че не заставаш на отсрещната страна въпреки тежкия американски натиск, е достатъчно по себе си доказателство, че не одобряваш действията им. За никого не е тайна (с изключение на българските американофили и поръчкови медии) как се стигна до този конфликт и колко усилия за тези повече от 30 години костваше на англосаксите да успеят да го предизвикат. Същите усилия влагат и у нас и съдейки по твоето и на доста други ... объркани хора, имат задоволителни резултати. Никак няма да се учудя, ако гнусната коалиция, монтирана да ни управлява успее да ни вкара във война. Поне тогава сигурно ще си доволен ти и тебеподобните
Xa-x@v
на 08.06.2023 в 15:41:40 #17alabala654 на 08.06.2023 в 14:20:58#1 Прочети история за да разбереш,как се създава Украйна и ще ти светна лампата,защо казвам,че е гражданска война. Вместо да се хилиш.
alabala654
на 08.06.2023 в 15:11:11 #16Tomm, вие путинофилите правите една и съща грешка - броите неутралните страни и страните НЕподкрепящи путиновата инвазия за част от антизападна коалиция. Ако още не сте разбрали Китай и Индия НЕ са част от антизападната ви коалиция. Това много ясно си личи от паследните няколко резолюции в ООН. Нека ти напомня кои са част от коалицията ви - Беларус, Иран, Сирия, С. Корея и Еритрея. Как населението на тези страни ще го сравниш с половината свят не ми е ясно..
Tomm
на 08.06.2023 в 14:34:26 #15Алабала, правиш типичната грешка за "евроатлантиците" да отъждествяваш света със себе си. Светът се състои от 7 континента, от които едва три непълни са на страната на "добрите" + 2-3 допълнителни страни. А в цифрово човешко изражение е по-добре да не правим сравнение, че ще е катастрофално за самообявилите се за "Света". Вековната политика на грабителство и унищожение от англосаксонски и европейски колонизатори води до там, че всички потърпевши да са готови да грабнат всеки шанс за отхвърляне на въпросните. Единствено страха от евентуално допълнително американско "демократизиране" все още кара някои да се придържат към умерени позиции, но видимо е накъде сочат интересите им.
alabala654
на 08.06.2023 в 14:20:58 #14#11 - Разбира се.. западът е виновен за всичко. Така най-лесно се оправдават руските окупатори. И на самия им крах пак това ще повтарят ще видиш
alabala654
на 08.06.2023 в 14:17:23 #13bravebg, добре де американците са изплискали легена. ЕС са изплискали легена.. Канада изплискаха легена.. Австралия изплиска легена.. Япония изплиска легена, Ю. Корея изплиска легена... От вчера се оказа че и Швейцария е на път да изплиска легена. Ми то половината свят е изплискал легена, а само Путин е прав. Нещо не ти ли се струва малко странничко? Това е все едно да твърдиш, че всичките ти съседи са луди пък само ти си прав
Не искам да те разочаровам, но май май само един ще е приземения, а не половин свят
Tomm
на 08.06.2023 в 13:32:03 #12"Украйна удържа фронта..." Алооо, Лондон, какво значи удържа фронта, при положение, че великото контранастъпление започна? Може би, че не може да мръдне повече от стотина метра напред въпреки загубените 100-тина единици техника и над хиляда войника за едно денонощие? Смешни пропагандатори, мислите, че като се пази тишина (разбираема при провала) от ЦИПС, няма човек къде да види случващото се. И замазване как Зельонски бил посетил Херсон. Новината на деня ...
Xa-x@v
на 08.06.2023 в 12:40:56 #11alabala654 на 08.06.2023 в 12:11:19 Това,което се случва там е гражданска война. Западът се намеси там, където не му е работата.Нищо общо няма с Хитлер.Прочети малко и ще разбереш.
bravebg
на 08.06.2023 в 12:33:41 #10alabala654 на 08.06.2023 в 12:11:19 Страхотна сентенция ама ти е грешен примера.... тия де изплискала легена и се мислят за най-великите са американците... те заедно с марионетките от ЕС, Канада и Австралия си мислят, че им се полага по подразбиране и което те сметнат за правилно всички трябва да се съобразяват.... но както правилно си отбелязал .... накрая винаги се намира кой да ги приземи
alabala654
на 08.06.2023 в 12:11:19 #9Какво да е станало... Хитлер направи грешка и обедини света срещу себе си и си го получи. Нещо подобно на това което се случва с Путин в момента. Историята се повтаря. Нищо ново под слънцето. Ако имаш нещо да казваш по темата на статията го кажи и спри да се опитваш да се правиш на историк и философ. Какво било станало..? Ами какво става когато някой изплиска легена и си мисли, че е най-великия? Обединяват се всички и хубаво го презимяват. Хитлер и Путин са идеалните примери за това.
Xa-x@v
на 08.06.2023 в 11:52:37 #8alabala654 на 08.06.2023 в 11:47:35 А после какво стана другарю историк?
alabala654
на 08.06.2023 в 11:47:35 #7#6 - "Гледам,че много разбираш от история" - И как по-точно разбра, че разбирам от история?
Но ще ти кажа интересен факт за вермахта - благодарение на тактиката "Блицкриг" нацистите превземат Франция за около 40 дни. Това се нарича брилянтно изпълнение и постигане на военни цели.
След 400 дни руски блицкриг резултатите са плачебни в сравнение с тези на вермахта
Ето това е разликата
Xa-x@v
на 08.06.2023 в 11:06:24 #6alabala654 За колко време Хитлер премаза цяла Европа? Гледам,че много разбираш от история?
bravebg
на 08.06.2023 в 11:04:08 #5а относно Бахмут, дори твърдях, че руснаците ще отстъпят по някое време ако украинците опитат масирана контраофанзива там...
bravebg
на 08.06.2023 в 11:02:53 #4alabala654 на 08.06.2023 в 11:00:02 Аз никога не съм твърдял, че Киев ще падне за три дни, нямам никаква идея защо към мен се обръщаш с тоя коментар....
alabala654
на 08.06.2023 в 11:00:02 #3"опитват се да атакуват, ама без особен резултат" - беше пълно с такива приказки по време на контраофанзивата край Харков И Херссон
Постоянно слушахме за "разбитата" украинска армия, от която не е останало нищо вече и накрая не разбрахме само защо руснаците се разбягаха от призраци
bravebg - ние пък още чакаме падналия Киев за 3 дни
Нищо че минаха вече 400 и дори Бахмут не е превзет
bravebg
на 08.06.2023 в 10:51:47 #2"Украйна удържа фронта"
ма как тъй удържа фронта! чакахме ги вече до Мариопул и Бердянск....