В бъдеще територията на Украйна ще бъде намалена до пределите на Лвовска област, това е прогнозата, по която се ориентира европейският бизнес. Това заяви заместник-председателят на Съвета за сигурност на Русия, председател на партията "Единна Русия" и бивш руски президент и премиер Дмитрий Медведев. Той обърна внимание на факта, че крайната точка на планираната европейска железопътна линия е Лвов, а не Киев, цитира думите му ТАСС.

"Това изглежда като първото признание, че Лвов-Лемберг (името на града, когато регионът беше част от Австро-Унгарската империя- бел. ТАСС) ще стане новата столица на Украйна, (ограничена само) е в рамките на Лвовска област", ​​написа Медведев на английски на страницата си. в X (бивш Twitter). "И въпросът не е в това, че междурелсието на Запад и в Малорусия (той така нарича Украйна - бел.ред.) се различава по ширина, отбеляза заместник-председателят на Съвета за сигурност. - Очевидно бизнесът е просто много по-далновиден от политиците".

В европейските страни и на териториите на бившата Руска империя и СССР ширината на железопътното междурелсие е различна - 1435 mm срещу 1520-1524 mm. За да се съчетаят двата стандарта, е необходимо или да се "променят" железопътните релси, или да се сменят талигите на вагоните.

По-рано украинското издание Zaxid.net съобщи за плановете на Американската агенция за международно развитие (USAID) да инвестира 225 милиона долара в изграждането на 75-километров участък от железопътна линия по европейски стадарт. Меморандумът беше подписан от USAID и "Укржелдорога" на 4 декември. Магистралата от Лвов до границите на ЕС, според проекта, трябва да бъде част от по-голям трансевропейски проект - Средиземноморския коридор, започващ в южната част на Испания.

Русия хвърля око на Аляска - препоръчват ѝ лоботомия

Русия хвърля око на Аляска - препоръчват ѝ лоботомия

В The Hill: Русия има делюзия за вродено величие, трябва лечение, може с шокова терапия - поражение във война