Рутинна проверка - така обясниха швейцарските власти доближаването на техни изтребители до руския правителствен самолет, предаде АПА.
От министерството на отбраната са обяснили, че подобни на нея се правят около 400 пъти годишно с чуждестранни делегации, за да се удостовери самоличността им.
От там сравняват случилото се с полицейските проверки на земя.
Изтребителите са движели успоредно до руския самолет 7 минути, съобщават още от министерството.
Вчера Москва поиска обяснения за случилото се от Берн.
Руската делегация пътува за срещата на Организацията за Азиатско-тихоокеанско икономическо сътрудничество в Перу, когато самолетът им е бил срещнат от изтребители на швейцарските военновъздушни сили във въздушното пространство на страната и бил ескортиран до границата с Франция. Сред пътниците на борда на Il-960300 били членове на делегацията на президента Владимир Путин и журналисти. Самият президент е пътувал с друг самолет.
Пътниците на руския самолет забелязали швейцарските изтребители, които се движели успоредно на самолета. Появата на изтребители близо до самолета предизвикала хаос на борда на руския самолет. Екипажът побързал да успокои пътниците, заявявайки, че такъв ескорт се използва редовно по определени маршрути.
58eng
на 20.11.2016 в 21:12:42 #19ОК,до тук, боклук
Q99
на 20.11.2016 в 20:51:46 #18"Нима ти го заслужаваш?" Кое? Неграмотен циганин!
58eng
на 20.11.2016 в 20:50:44 #17Нима ти го заслужаваш?
58eng
на 20.11.2016 в 20:50:03 #16Още веднъж само за тебе: богат човек и прост няма - само в Русия
Q99
на 20.11.2016 в 20:49:35 #15"Показах ти,че инфо ми е доста по-надежна" Видимо си пълен слабоумник. Даже не можеш да пишеш правилно на български.
58eng
на 20.11.2016 в 20:48:12 #14Показах ти,че инфо ми е доста по-надежна от твоята и лично съм го правил...защо трябва да спориш,ти само си чувал за това от някого,а той от някого...
Q99
на 20.11.2016 в 20:46:16 #13Тъпалов, рядко тъпо и необразовано животно си. Нищо чудно, че си намерил реализация баш в САЩ. Там виреят само пълни ид.иоти и боклуци.
58eng
на 20.11.2016 в 20:45:31 #12Профи,ти описваш call center...Базисни познания на ниво медийни публикации
58eng
на 20.11.2016 в 20:43:09 #11Докторе,изглежда никой не те търси в живота за диагноза,та затова се пробваш тук на воля. Познанията ти по медицина се заключават в три термина-спести ни ги...плагиат
Q99
на 20.11.2016 в 20:34:03 #10Тъпалов, хайде да не се лъжем. За пореден път показа, че умствените ти възможности са на нивото на психично болен. Ид..иот!
Q99
на 20.11.2016 в 20:22:39 #9"Коя е "първата линия" нещастни- линията на Партията? Неясните ти обяснения са нормални за де.бил.." Кре.тен слабоумен, първа линия са хората, които приемат първичната информация. Тези, които обработват клиентските запитвания директно, било с наживо обаждане, било по и-мейл. Зад тях има обикновенно "тиим лидер", който следи дали се справят и какво отговарят. После има Супервайзер, който следи надолу по йерархията какво се случва. После има и главен админ, който следи какво правят останалите. Що си толкова тъп, че не разбираш, че когато става дума за полети и самолети, тези неща много внимателно се проверяват? Ти си безмозъчен ид...!
58eng
на 20.11.2016 в 20:13:44 #8Моя грешка-не бива да се занимавам с умствено недоразвития руски трол Профи Q99...Никога няма да научи нещо и ще си остане на нивото на заслужил партийна книжка овцевъд...Коя е "първата линия" нещастни- линията на Партията? Неясните ти обяснения са нормални за де.бил...Много ти е объркано в тъпата картуна,защо го превръщаш в проблем на форума?
Q99
на 20.11.2016 в 20:03:54 #7"обикновено си далече от истината,това го зная от личен опи" Видно е, че нищо не знаеш. Ти си психично болен човек. Смисъл да ти обяснявам, че някъде не може да се "забравя", защото има поне 3 нива на контрол на първата линия, явно няма. Ти си доказан ид.иот!
58eng
на 20.11.2016 в 19:36:08 #6Q99 - Неуки,както обикновено си далече от истината,това го зная от личен опит,тези заявки текат по обмена между летище "Белград" и "София" постоянно...Едно време,те се "подслушваха" от ПВО и ЗРВ/тройния ракетен пръстен на София/ и ако някой самолет няма зарвка ,получава номер на цел...ако заявката продължава да се бави,се алармира дежурната двойка на Доброславци,излитат, прехващат-до тогава всичко се "изглажда" обикновено...изтребителите кацат/дали са си разменяли снимки ,кой какво е клател и защо оставям за лакърдии след 2 бутилка Мерло / ...Целта се преименува в нормален номер и продължава по пътя си...Нищо за отбелязване в ежедневиета на "Ломски форт"..
Q99
на 20.11.2016 в 18:49:16 #5"..понякога тези заявки закъсняват или "хулугани" като руснаците ,"забравят" да ги пуснат,защото си мислят че тях не ги засяга "като велика сила"" Тъпалов, това може да се случи само в паралелната вселена на дете със СОП, каквото си всъщност. В нормалния свят такива неща не закъсняват и не се забравят. Няма начин нечий самолет да мине през чуждо въздушно пространство без да е получил предварително разрешение. Даже няма и да излети, без да има предварително разрешен от всички по пътя курс.
58eng
на 20.11.2016 в 18:42:43 #4Екинокс- добре е човек инженер да има летец ас "под ръка" ,много интересно описание,тип Джак Спароу... Процедурата е доста по прозаична: За всички пътнически самолети се пускат заявки и те предотвратяват вдигане на изтребители...понякога тези заявки закъсняват или "хулугани" като руснаците ,"забравят" да ги пуснат,защото си мислят че тях не ги засяга "като велика сила" или просто си умират някой да пише за тях,пък без значение какво...На "искането на обяснение" или се отговаря културно,като на малоумно дете или се показва "среден пръст"...по избор Френде, ако авиона вози маци и те показват дупе на илюминатора,изтребителя се задържа до границата, а може и след това,докато дойде друг да го смени
friend
на 20.11.2016 в 17:13:53 #3equinox А ако вози плеймейтки какъв жест използва?
Equinox
на 20.11.2016 в 11:46:46 #2Попитах комшията - сведущ човек, наскоро пенсиониран летец-изтребител, дали му се е случвало да ескортира чужд граждански самолет поради съмнения, че носи а.томна бо.мба и може да я хвърли някъде из нашите предели ... и въобще, как се идентифицират един друг колегите пилоти? Няма ли някакви черни, зелени кутии в самолетите, които да обменят информация от рода "Споко, аз съм борт BG1678, гражданска фъркатичка ... стой по-далеч, моля ти се, притесняваш ме - имам само 16 000 часа във въздуха!" Отговорът на въздушния ас беше: Не, не, обикновено се приближаваме крило до крило и аз разклащам напречно дясната си ръка - Ти кой си бе? Я се легитимирай! Колегата вади личната си карта и я показва на прозореца, пардон - на илюминатора. След това прави жест като че паток отваря и затваря човката си, тоест - возя журналисти. Е, това е - кратко, ясно и най-вече - сигурно.
ce
на 20.11.2016 в 11:20:59 #1>>>> за да се удостовери самоличността им Някои ептен зимат електората си за дебили, но явно имат успех