Очертаващата се ниска избирателна активност на предстоящия вот за депутати в Европейския парламент накара партиите да извадят от арсенала старите „въдици", но и да търсят „новаторски" решения.
На единия полюс е столетницата БСП, на другия - активистите на НДСВ, които са в челните редици по ексцентричност.
Жълтите ще примамват гласоподавателите с енергийни напитки. Лично Николай Василев участва в публичната дегустация, организирана в централата на НДСВ. Остава и избирателят да се ориентира в „жанра" на дегустацията - политически маркетинг или търговска реклама на питиета.
А че има маркетинг, има. Явно хората са проучили публиката.
Тъй като харизмата на царя беше краткотрайна, по-възрастните - с изградени през годините симпатии към други политически персонажи, явно няма да се хванат.
Затова на прицел са младите. А те обичат енергийни напитки. Но дали обичат мигащи лампички?
На неясната по жанра си дегустация активистите на НДСВ се появиха, закичени с мигащи в жълто и синьо звездички.
Това с европейските символи е ОК. Обаче дали избирателите по примера на кучетата на Павлов ще реагират на лампички? Ще видим през май.
Иначе и питиета, и лампички ще се раздават безплатно на предизборните концерти на НДСВ.
Е, напитките поне звучат оригинално на фона на кебапчетата на столетницата.
Трябва да се признаят традициите на БСП в общуването с масите.
Добрите стари методи в партийната агитация бяха претворени от русенската организация в инициативата „Поговори с приятел". Омайване на познати, съседи, чакащи по опашките.
Рецептата е от времето на ранния социализъм, но е изпитана.
Иначе предизборната платформа блестящо е наречена „Европа за теб". Вместо за Съветския съюз активистите ще агитират за Европейския съюз (по-точно за позиционирането на БСП в европейските структури).
Столетницата щедро ще поднесе на народната душа и чалга емоции - очаква се Азис и Десислава да участват в предизборните концерти.
И това е познато от предишни кампании на БСП. Даже вторият мандат на Първанов беше ознаменуван с чалга.
А къде отиде бодрото „Европа за теб"?
Ако ще влизаме в Европейския парламент с ориенталски трели, гьобеци, провиснал силикон, кичозно облекло...
Не сбъркахме ли концепцията? Азис и Десислава може да са идеални за „Вип Брадър", но в кампания за ЕВРОизбори...
Столетницата май бленува Ориента, не Европа.
По-младият й партньор в политиката - НДСВ, залага на нещо не толкова касово, но със сигурност по-европейско. Символ на кампанията на жълтите е песента на Дони „Правим различен света", създадена специално за тези избори.
Текстът й е написан на бутилките с енергийната напитка.
Ясно, и тук няма да минем без кич!
Jennie
на 19.04.2007 в 11:06:13 #13Luftflotte Eins
на 19.04.2007 в 10:50:31 #12Karaman
на 19.04.2007 в 04:24:59 #11sikfuk
на 19.04.2007 в 03:59:22 #10Rainbow
на 19.04.2007 в 02:50:59 #9"
здз
на 19.04.2007 в 02:03:55 #8MadAxeman
на 19.04.2007 в 00:48:44 #7"
Street Dog
на 19.04.2007 в 00:15:37 #6Оскар
на 19.04.2007 в 00:14:48 #5ленин
на 19.04.2007 в 00:12:54 #4SkinHeads
на 18.04.2007 в 23:48:11 #3don
на 18.04.2007 в 23:01:31 #2Diino
на 18.04.2007 в 22:44:59 #1