Фирма остави без ток близо 4200 клиенти на електроразпределителното дружество за Югозападна България ЧЕЗ Разпределение в столичния кв. "Дружба", съобщиха от дружеството.

От компанията призоваха за своевременно съгласуване на изкопните дейности.

При несъобразени изкопни дейности фирма скъса кабел 10 киловолта, собственост на ЧЕЗ Разпределение България. Без ток на 25 юни сутринта останаха над 4200 клиенти на компанията.

Екипите на ЧЕЗ Разпределение реагираха незабавно и в рамките един час възстановиха електрозахранването. Ще бъде изготвен и констативен протокол за причинената авария и ще бъдат предявени претенции за нанасяне на имуществени вреди, увериха от компанията.

Лятото е активен сезон за строително-ремонтни дейности и от дружеството призовават фирмите да спазват процедурите. Необходимо е да съгласуват своевременно ремонтите, за да се предотвратят подобни неудобства за клиентите в бъдеще, заяви Васил Василев, директор "Експлоатация и поддържане", в ЧЕЗ Разпределение България АД.

Информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 10 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg.