До момента са разпознати телата на 64 загинали в самолетната катастрофа до Смоленск, заяви официален руски представител, цитиран от РИА Новости.
"Първата група от роднини, 74 души, са се завърнали във Варшава след процедурите по разпознаване", допълни той.
Руският говорител припомни, че на борда на самолета е имало общо 97 души, от които 89 пасажери и 8-членен екипаж.
По думите му, на мястото на авиокатастрофата продължават следствените действия, като са привлечени над 400 души. Трагедията се разследва от 37 представители на следствените органи в Полша.
Самолетът на полския президент Лех Качински Ту-154 се разби в събота, при опит да се приземи в условия на гъста мъгла на летището в западния руски град Смоленск, като при инцидента загинаха всички 97 души на борда.
Avenger_
на 14.04.2010 в 11:54:33 #7http://www.monitor.bg/article?id=239965
Avenger_
на 14.04.2010 в 11:54:18 #6Причината не е в самолета, Ту 154 е сигурен Българската машина е на 20 години, но е в безупречно състояние И чисто нов самолет от най-нова серия с най-нова електроника може да даде сериозен технически дефект по време на полет - такъв, който не е установен по време на задължителната проверка, за какъвто никой не би могъл да предположи. Коментари, че възрастта на един поддържан самолет е причината за дефект показват, че говорещият не знае нищо за начина, по който се обслужва всяка машина, която лети. Единствената разлика между чисто нов самолет и такъв, който е на повече години, е честотата, на която се извършват генерални ремонти на машините. Нещата всъщност са прости: или е технически проблем, или е пилотска грешка Защо повечето коментатори са склонни да вярват във второто - ами защото пилотите са направили четири захода за кацане. Грешката им обаче може да провокирана от недопустимо вмешателство в работата им - да им е наредено на всяка цена да кацнат на това летище и то възможно най-бързо. Ту 154 М е много надежден самолет. Трите двигателя му дават възможност и при отказ на един от тях да продължи да лети за там, за където сме тръгнали. В края на миналата година нашият Ту 154 премина задължителния капитален ремонт в Русия. През следващите 12 месеца той е в летателна годност и е в пълна техническа изправност.
Минувач
на 14.04.2010 в 11:41:29 #5Събирайте от закуски 139 000 долара за 2-местния хидроплана ICON A5 -бъдещия хит: http://www.iconaircraft.com/news.html#icon-completes-high-performance-water-testing
Avenger_
на 14.04.2010 в 11:03:01 #4Извинявам се, но бъдете търпеливи, сега ще дойде Флагелум Гей и ще ви го преведе от руски на старо-хималайско-б-л-ъ-г-а-р-с-к-и
Avenger_
на 14.04.2010 в 11:01:36 #3Эксперт: пилоты разбившегося Ту-154 до последнего могли избежать крушения Во время снижения по глиссаде в условиях сильного тумана пилоты точно вышли на взлетно-посадочную полосу. В этот момент командир корабля и допустил роковую ошибку. Он включил форсаж, по неустановленной пока причине качнул самолет вправо и одновременно попытался набрать высоту с разворотом. В результате лайнер крылом зацепил макушки деревьев, после чего самолет потерял управление.
Avenger_
на 14.04.2010 в 11:00:37 #2Депутат польского сейма Артур Гурский, чьи слова о причастности российской стороны к авиакатастрофе под Смоленском вызвали волну возмущения, принес руководству РФ свои извинения. В свое оправдание он заявил, что это заявление было сделано "в состоянии глубокого шока" ----------------
ptitsa
на 14.04.2010 в 10:45:33 #1Е още колко ще ни занимавате с този полски кошмар? Ще си ги разпознаят, ще си ги погребат и всичко ще се забрави. А вироглавството полско и претенции за пари ще си продължи. P. С. Немците са напълно на руска страна..така че ние да си гледаме нашия интерес.