При посещение на центровете за услуги на „Софийска вода" клиентите ще бъдат обслужени средно за 8-15 минути, съобщиха от дружеството.

До 10 секунди след първото позвъняване ще се приемат обажданията в Телефонния център (812 21 21) и служителите ще се стремят да отговорят изчерпателно на въпросите на клиентите в рамките на 90 секунди.

Това е свързано с новите стандарти, които „Софийска вода" въвежда от тази година с цел по-бърза работа с клиентите.

До два дни клиентите на дружеството получават отговор на своите запитвания за качеството на водата в техния район, а в срок от 10 работни дни служителите в дружеството отговарят и на писмените жалби, считано от датата, на която са получени.

От „Софийска вода" информират също, че при установяване на повреда на общия водомер дружеството се ангажира да го подмени до 30 дни. В срок от 7 дни ще бъдат пломбирани индивидуалните водомери на подалите заявка клиенти, а до 5 работни дни ще бъде сключен договор за присъединяване на потребители към водоснабдителната и канализационната мрежа.