Експерти от Държавната агенция за закрила на детето всеки ден ще консултират деца онлайн от първи януари 2025 г.

Чат приложението към Националната телефонна линия за деца 116 111 на агенцията ще работи всеки ден от 13:00 до 18:00 часа. Чатът е достъпен за всяко дете през официалната интернет страница на Националната телефонна линия за деца на ДАЗД - 116111.bg.

То е стартирано в средата на 2023 г., след като анализ на данните от обажданията на НТЛД 116111 показаха немалък брой мълчаливи позвънявания. Най-често те са свързани със страх и притеснение за разговор, но в същото време са и ясен индикатор за необходимостта от споделяне.

Суицидните сигнали на Националната телефонна линия за деца нарастват

Суицидните сигнали на Националната телефонна линия за деца нарастват

Близо 6300 са се обадили на Националната телефонна линия за деца от началото на 2024 г.

"Националната телефонна линия за деца 116111 все повече се ползва с доверие и е разпознаваема, както от децата, така и от възрастните, но чат приложението към нея също е толкова важно, защото е удобен и много близък до децата начин да могат да споделят какво ги тревожи. Да бъдат изслушани и при необходимост да получат подкрепа. Затова Държавната агенция за закрила на детето положи необходимите усилия и поетапно увеличавахме времето, в което чат приложението е активно", заяви председателят на ДАЗД д-р Теодора Иванова.

Националната телефонна линия за деца 116 111 на ДАЗД е на разположение на децата и на възрастните, които полагат грижи за тях, напълно безплатно и денонощно.

Чат приложението ще е активно всеки ден от 13:00 до 18:00 часа, като е достъпно през официалната интернет страница на Националната телефонна линия за деца на ДАЗД - 116111.bg.

Както и при обаждане на Националната телефонна линия за деца, така и при свързване в чат приложението, разговора е анонимен и напълно безплатен. Личната информация се обработва в съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 и Закона за защита на личните данни.

ДАЗД пуска чат приложение за децата, нуждаещи се от подкрепа

ДАЗД пуска чат приложение за децата, нуждаещи се от подкрепа

Над 13.5 хиляди са обажданията на Националната телефонна линия за деца за първите шест месеца на 2023 г.