Клиентите на БДЖ вече могат да дадат мнение за чистотата във влаковете по време на своето пътуване, съобщава националният жп превозвач.

Това е възможно чрез попълване на специализирана електронна форма.

За целта на платформата до външните врати на всеки вагон и в мотрисните влакове са поставени стикери с QR код, чрез сканирането на който всеки пътник може да изрази мнението си за забелязани неизправности или отправяне на препоръки през визуализираната на мобилното му устройство електронна форма.

Всеки стикер е с уникален номер, който отговаря на съответния вагон или мотрисен влак. По този начин се предоставя възможност за бърза обратна връзка за състоянието на всеки вагон или мотриса, които достигат директно до определено структурно звено.

БДЖ отчита спад на закъсненията

БДЖ отчита спад на закъсненията

Липсата на локомотиви е намалена от 21 до 8 средно на ден

Така, независимо в коя част на страната се намира съответният подвижен състав, информацията достига до най-близкия разположен пункт за поддръжка, където обслужващият персонал вече ще бъде уведомен за въпросната неизправност още преди приемането на конкретния вагон или мотриса за оглед.

От БДЖ посочват, че електронната форма за мнение за чистотата предоставя още една възможност за лесно и достъпно по всяко време средство за подаване на сигнал за нередности или отправяне на препоръки от клиенти по време на тяхното пътуване с влак.

Целта на въведените стикери е да се подобри методът за получаване на обратна връзка от пътниците, което създава възможност за по-бърза реакция и подобряване на условията за пътуване с влак.