Над 330 000 клиенти на ЧЕЗ Електро са избрали удобството, сигурността и екологичните ползи на електронната фактура. Само през 2016 г. отказалите се от хартиения носител на сметката за електроенергия са 66 300, съобщават от дружеството.

Предоставяната от "ЧЕЗ Електро България" АД възможност за електронна фактура, позволява на клиентите да намалят използването на хартия с 7 920 000 листа годишно.

От въвеждането на услугата през 2011 г. до момента, абонатите на тази услуга са помогнали за спестяване на над 26 милиона листа хартия и спасяването на над 3 000 дървета от изсичане.

С избора на електронна фактура, освен незабавно ѝ получаване, клиентите имат достъп до архив на своите месечни сметки за електроенергия.

Фактурата е валиден електронно подписан данъчен документ, който е напълно идентичен с хартиената версия.

Електронната фактура е напълно безплатна и може да бъде заявена на корпоративния уебсайт на ЧЕЗ, както и в центровете за обслужване на клиенти.

Необходимо е само да се предостави клиентски номер, оторизационен код и имейл адрес.

След регистрацията, клиентите могат да следят документите си, както в електронния архив на сайта, така и на посочения от тях имейл адрес.