От утре, 17 юни, клиентите на БТК ще могат да получават информация за всички продукти и услуги на компанията само през един номер.

Безплатният телефон 0800 100 ще замени всички единайсет номера за обслужване на клиентите, които съществуват в момента.

Сред тях са горещата линия за жалби, телефонът за поддръжка на БТК ADSL, телефонът за повреди, номерът за обслужване на бизнес клиенти и т.н.

„Въвеждането на единен номер за обслужване на клиентите ни ще улесни достъпа им до нашите експерти и ще направи работата ни за тях още по-бърза и ефективна", каза Главният Изпълнителен Директор на БТК ГРУП Бернар Москени.
„Вярвам, че специалистите по обслужване на клиентите са готови да предоставят най-компетентната и изчерпателна информация за всеки, който се нуждае от нея", допълва той.

Телефон 0800 100 ще е достъпен безплатно за клиенти на телекома от цялата страна, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.

За обаждания от чужбина и за клиенти на други оператори в страната, номерът за достъп е 0700 17 000, като обажданията към този номер се таксуват спрямо тарифния план на клиента.

До днес:

0800 10 108           Easy Link
0800 10 123           БТК Бизнес Продажби
0800 15 505           Детайлизирани Разпечатки
0800 15 666           БТК Промяна на Тарифен План
0800 15 500           Жалби Гореща Линия
0800 10 188           БТК Онлайн Helpdesk
0800 10 133           Фонокарти
0800 16 809           Предплатени VoIP Карти
0700 17 000           Контакт Фонокарти
0700 17 111           Поддръжка ADSL
13000                     Повреди


От утре номерът е един:

0800 100

Наред с новия номер за клиентите ще продължат да работят и четири от най-популярните услуги на телекома - телефонните справки (11800), номерата за набиране чрез оператор на междуселищни (121) и международни разговори (123), както и услугата „Събуждане по телефона" (120).