От утре, 17 юни, клиентите на БТК ще могат да получават информация за всички продукти и услуги на компанията само през един номер.
Безплатният телефон 0800 100 ще замени всички единайсет номера за обслужване на клиентите, които съществуват в момента.
Сред тях са горещата линия за жалби, телефонът за поддръжка на БТК ADSL, телефонът за повреди, номерът за обслужване на бизнес клиенти и т.н.
„Въвеждането на единен номер за обслужване на клиентите ни ще улесни достъпа им до нашите експерти и ще направи работата ни за тях още по-бърза и ефективна", каза Главният Изпълнителен Директор на БТК ГРУП Бернар Москени.
„Вярвам, че специалистите по обслужване на клиентите са готови да предоставят най-компетентната и изчерпателна информация за всеки, който се нуждае от нея", допълва той.
Телефон 0800 100 ще е достъпен безплатно за клиенти на телекома от цялата страна, 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
За обаждания от чужбина и за клиенти на други оператори в страната, номерът за достъп е 0700 17 000, като обажданията към този номер се таксуват спрямо тарифния план на клиента.
До днес:
0800 10 108 Easy Link
0800 10 123 БТК Бизнес Продажби
0800 15 505 Детайлизирани Разпечатки
0800 15 666 БТК Промяна на Тарифен План
0800 15 500 Жалби Гореща Линия
0800 10 188 БТК Онлайн Helpdesk
0800 10 133 Фонокарти
0800 16 809 Предплатени VoIP Карти
0700 17 000 Контакт Фонокарти
0700 17 111 Поддръжка ADSL
13000 Повреди
От утре номерът е един:
0800 100
Наред с новия номер за клиентите ще продължат да работят и четири от най-популярните услуги на телекома - телефонните справки (11800), номерата за набиране чрез оператор на междуселищни (121) и международни разговори (123), както и услугата „Събуждане по телефона" (120).
Sonic
на 17.06.2008 в 09:30:47 #2Обикновенно когато им позваня за редовния проблем с интернета ( които на последък е по-рядък и от белите вълци ) минимум 40 минути си стоя на телефона с надежда някои да ми вдигне... След това получавам редовното обещание : "Ще предам на колегите"... и така до следващото обещание... и до следващото обещание .... Още повече че интернета им "наистина зависи от времето", дори и от нивелацията на жилището ви и от копулацията на мравки в Китай. Много им са готини модемите - почти е невъзможно ... впрочем направо си е невероятно да не блокира поне веднъж на час, с цел - да ви прекъсне интересният разговор или конферентна връзка. Абе общо взето - чудо. А сега с тази "нова" екстра - предполагам че поне ден-два ще отнема да се чуя с телефонистчето, а за "колегите" на които "предват" ще е практически невъзможно да се срещна.
underweaver
на 16.06.2008 в 18:53:50 #1Тея кретени що не спрат да се хвалят колко денонощен им е телефона ,при положение че след 20.00 не можеш да се свържиш под предлог ,че нямало свободни оператори...
