
Видно е, че дизайнерите на компанията са избралия втория.
На първо място в този клас се поставя въпросът – 5 или 7 седящи места. Honda предлага междинната идея – 6 седалки, подредени в два реда по три.
Тези места са абсолютно достатъчни за едно по-голяма семейство, а подредбата ми в два реда дава възможност за свободна комуникация между пътниците в автомобила.
Поставени по този начин, седалките оставят много голямо пространство за багаж, а когато се наложи да бъдат превозвани големи количества всяка от трите задни седалки се сгъва и прибира индивидуално в пода. Така се отваря максимално голяма пространство без да се налага седалките да се отстраняват.
Освен изключително щедрото си оборудване, което повече се доближава до това на луксозните седани отколкото до останалите компактни MPV, безопасността в FR-V е на изключително ниво.
Всичките 6 седалки разполагат с 3-точкови предпазни колани.
Централната предна и две от задните разполагат с прехващачи за детските ISOFIX седалки.
За безопасността на пътуващите отпред се грижат две двуетапно разгъващи се въздушни възглавници и две странични, докато по цялата дължина на автомобила минават еърбегове тип завеса.
При пазарния дебют през ноември за задвижването на FR-V ще се грижат два бензинови двигателя: 1.7-литров SOHC VTEC с мощност 125 к.с./92 kW (“вързан” с 5-степенна механична предавателна кутия) и 2-литров DOHC i-VTEC с мощност 150 к.с./110 kW (6-степенна механична трансмисия).