
Инициативата на Hewlett-Packard България е част от политиката на компанията да осигурява максимално удобство за крайните потребители, като постоянно подобрява качеството на своите услуги. Клиентите на Центъра ще получават отлично обслужване и консултации на “едно гише”, като по този начин техническата поддръжка на устройства HP и Compaq ще отнема значително по-малко време.
Новият подход при сервизното обслужване на клиентите беше представен от Момчил Тодоров, директор направление “Сервизна поддръжка” в Hewlett-Packard България. Чрез създаването на Центъра компанията ще контролира техническата поддръжка на персонални компютри и периферия с марките HP и Compaq. В него ще се извършват консултации по всички въпроси, свързани с продуктите HP и Compaq.
Центърът ще насочва приетите устройства към вече изградената, обучена и сертифицирана от Hewlett-Packard мрежа от оторизирани сервизни партньори. За всеки конкретен случай ще се избира най-ефективното решение, така че услугата да бъде извършена качествено и в най-кратки срокове. Специалистите в Техническия център ще диагностицират готовите устройства. По този начин Hewlett-Packard България гарантира напълно ефективната поддръжка на продуктите на компанията, като в същото време запазва интересите на своите търговски партньори.
На събитието присъства също така и Марио Гарбешков, директор направление “Сервизна поддръжка” за Източна Европа. Създаването на Техническия център Hewlett-Packard е проект, реализиран от компанията за пръв път в световен мащаб. Подкрепям изцяло идеята за създаване на централизирано звено за контрол на техническата поддръжка на продуктите с марки HP и Compaq и вярвам в успешното развитие на центъра, каза той.