Ден преди официално на българския пазар да стъпи новият iPhone 6s, стана ясно, че потребители изпитват някои проблеми с устройството, пише it.dir.bg.
Прегряване на бутона Home, самоизключване при напълно заредена батерия, грешни и изкривени звукови известия са сред най-честите оплаквания от новия смартфон на Apple.
Всички описани проблеми свидетелстват за грешки в софтуера на iPhone 6s, а не за дефекти в хардуерните компоненти.
Това дава надежди, че Apple ще отстрани лесно проблемите с бъдещите обновления на операционната система iOS.
Един от най-неприятните проблеми с новото устройство е прегряването на бутона Home. Според публикации в Business Insider и 9to5mac, потребителите определят бутона като много горещ.
Предполага се, че прегряването му се дължи на софтуерна грешка, заради която устройството сканира постоянно. Потребители съобщават, че проблемът изчезва след обикновено презареждане на смартфона.
Притежатели на iPhone 6s със 128GB памет, т.е. най-скъпата конфигурация, се оплакват от склонността на смартфона да се самоизключва при напълно заредена батерия. Други потребители пък съобщават за изкривяване на звука, като в някои случаи, при входящи позвънявания и други събития, изискващи звуково известяване, iPhone избира рингтонове и сила на звука, които не са указани в настройките.
achopora
на 10.10.2015 в 16:23:12 #3Нищо чудно - тая плочка става само за подпиране на някой шкаф
падрутитка
на 08.10.2015 в 23:55:16 #2Естествено, че грешките ще са само от софтуерно естество. Това е единственото нещо в тоя телефон, произведено от Епъл.
okokopko
на 08.10.2015 в 19:10:12 #1така де, скоро и айфон с две карти