News Corp. опитват да продадат „страдащата" социална мрежа MySpace още тази седмица, след три години отчита огромни загуби. Продажбата най-вероятно ще доведе до съкращаване на половината от персонала, който в момента е от 500 служители.
Крахът на MySpace съвпадна с издигането на Facebook - голяма част от него дойде благодарение на изчистения интерфейс, по-плавните операции и по-добрата интеграция с други услуги. MySpace беше тромав, по-бавен и препълнен с реклами, съобщава kaldata.com.
Поне трима купувачи участват в надпреварата за MySpace - онлайн операторът за рекламни мрежи Specific Media, частният фонд Golden Gate Capital и Austin Ventures, инвестиционен фонд, който работи със съоснователя на MySpace - Крис Деволф.
Очаква се цената на MySpace да е между 20 и 30 милиона долара.
VooDoo
на 30.06.2011 в 10:35:08 #2Вижте какво написаха от MySpace по повод това нещо. Justin Timberlake Is Our New Boss http://www.myspace.com/music/blog/2011/6/29/justin-timberlake-is-our-new-boss
Матю
на 29.06.2011 в 21:27:23 #1Цитирам: "MySpace беше тромав, по-бавен и препълнен с реклами" Моля news.bg да обърне внимание на последното.