Световният лидер в онлайн комуникациите и вирусните маркетингови стратегии - Дейвид Миърман Скот - ще разкрие новите правила в маркетинга, PR-а и продажбите на първия си семинар у нас. New Marketing Masterclass с американския специалист ще се проведе на 8 ноември 2012 в София и ще включва теми като:

•    Маркетингът преди уеб
•    Правилата на уеб маркетинга
•    Видове клиенти и достигане директно до тях
•    Създаване на маркетинг съдържание за вашите клиенти
•    Бизнес блог
•    Онлайн видео
•    Социални мрежи - Twitter, Facebook и други
•    SEM - Маркетинг за търсещи машини
•    Маркетинг и ПР в реално време
•    Създаване на "World Wide Rave"
•    Разработване на онлайн маркетинг стратегия

През по-голямата част от кариерата си Дейвид М. Скот е работил в сферата на онлайн новините. Бил е маркетинг вицепрезидент в корпорация "Нюзедж" и е заемал ръководни постове в подразделението за електронна информация на "Найт - Райдър” (една от най-големите вестникарски компании).

Световният специалист в онлайн комуникациите е автор на 8 книги, включително 3 международни бестселъра:

•    "Новите правила в маркетинга и в PR" - шест месеца в списъка на бестселърите на BusinessWeek и публикувана на 26 езика.
•    "Маркетинг и PR в реално време”  - достигна 2-ро място в класацията за бестселъри на Wall Street Journal и 3-то в списъка на USA Today.
•    "Newsjacking" - книгата, която се предизвика огромен интерес по целия свят.
За повече информация и регистрация за New Marketing Masterclass с Дейвид Миърман Скот, моля, посетете сайта на събитието -  http://marketingmaster.eu

Семинарът ще бъде на английски език с осигурен симултанен превод на български език.

Организатор на събитието е фирма Web and Events Ltd.