Министерството на туризма започва да излъчва рекламни клипове за популяризиране на малко познати места в България.

Те са направени съвместно с Асоциацията на екскурзоводите у нас.

Инициативата е в изпълнение на поетия от вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова ангажимент към екскурзоводите по време на работната среща с тях в края на юли.

Целта е да се насърчи работата и търсенето на местните екскурзоводи, които са сред най-тежко засегнатите професии в сектора заради пандемията от коронавирус.

Кампанията включва заснемането на 20 видеа, които представят по-малко известни дестинации и културно-исторически паметници у нас. В клиповете екскурзоводи разказват любопитни факти за места и забележителности, които са с ниска посещаемост от туристите.

Целенасочена реклама на СПА туризма у нас иска Марияна Николова

Целенасочена реклама на СПА туризма у нас иска Марияна Николова

Министърът е с амбиция България да е дестинация за четири сезона

Първият клип показва каньона и поречието на река Арда в Източните Родопи.

Вторият клип е посветен на Ротондата "Св. Георги" в София, смятана за най-старата запазена сграда в столицата, която е построена в началото на IV век.

Третият клип е посветен на малко известна гробница до хасковското село Александрово. В непосредствена близост до нея е Музеят на тракийското изкуство, в който се съхранява едно от първото обработено злато в света.

Общата стойност на целия проект е 29 940 лв.

Кампанията стартира първо в социалните канали на Министерство на туризма, като клиповете са на български език и със субтитри на английски език.

Марияна Николова с агресивна реклама показва "сърцето на България"

Марияна Николова с агресивна реклама показва "сърцето на България"

Културните паметници и историческото ни наследство