Пътник пое управлението на самолет и успя да го приземи успешно.
Летателният апарат е бил двумоторен, а на борда му са пътували шест души, включително екипажът.
Пасажерът, който е поел управлението, е преминал курсове за управление на едномоторни самолети, но никога не е управлявал двумоторен. Той е получил помощ от диспечерите, а също така инструкции по радиото от пилот.
cecko1234
на 14.04.2009 в 09:02:30 #19Opaa super , imame veche sujet za nova Hollywood produckiq
Руслан 21
на 14.04.2009 в 04:04:23 #18Юлиан-3 ........ Вероятно си млад човек, което е прекрасно, обаче трябва да знаеш, че инфарктите и инсултите "слязоха" отдавна под възрастта от 30 години. Затова редовно мерене на кръвно и по малко глупости по форумите.
Руслан 21
на 14.04.2009 в 04:00:13 #17_ASP_ ..... Съжалявам, объркал съм те с горния шегобиец.
Руслан 21
на 14.04.2009 в 03:56:54 #16ASP_ ==== Безмоторен самолет. 136 часа във въздуха. Не е много, но е достатъчно за да ми е ясно за какво точно става въпрос. К-т майстор на спорта съм. Навремето имаше такива понятия.
Driver
на 14.04.2009 в 03:11:37 #15Абе Юлианчо как разбра че пилота е на 70 години.Аз два три пъти прочетох текста никаде не пише на колко години е бил
bobytt
на 13.04.2009 в 23:45:34 #14Добре че нямаше само българи в самолета че щяха да се разбият. А е имало тъп американец който да ги спаси....
minimi
на 13.04.2009 в 23:41:21 #13Руслан 21 Делтапланер ли си карал?
_ASP_
на 13.04.2009 в 23:39:21 #12Не виждам тук къде е героизма след като пътника също бил пилот,пък ако ще и на едномоторен самолет... Най-важните умения той си ги е имал и това че самолета е със два двигателя не е голям проблем за да се справи.Сега ще му дадат разрешително и за двумоторен самолет.Но ако не беше пилот... шансовете им бяха около 5%...
NikB
на 13.04.2009 в 23:04:54 #11Не, това на снимката не е Су-27 с НУРС, а е душата на пилота, като напуска двумоторника с 6-те души на борда. Душите на пилотите обгръщат самолета отпред и отзас и му помагат да лети. Да почива в мир човека!
Руслан 21
на 13.04.2009 в 23:03:12 #10Като видях заглавието - не повярвах, но като прочетох статията разбрах, че е истина. Браво на човека, че не е загубил самообладание. За последно съм управлявал самолет преди 20 години и ви гарантирам, че онези холивудски глупости за смели пътници приземяващи самолети са пълен въздух. Най трудно е кацането. На това се набляга най много при обучението преди първия самостоятелен полет. Късмет са имали тези няколко пътници, че един от тях е пилот.
Дебелия
на 13.04.2009 в 22:44:43 #9Анoнимен/Регистриран на: 10.08.2008, 16:32/ Пуснато на: 13.04.2009, 20:37 хехехе представям си пътниците как са реагирали след като пилота е починал и стюардесата е влязла в салона с въпроса - Има ли пилот в самолета?! ================================== еми представи си, представи си ти как би реагирал във същото положение
Кьдрав-Сладур
на 13.04.2009 в 22:22:17 #8Изклиу4ително. Орден за героиство
Велзевул
на 13.04.2009 в 22:20:33 #7Смениха снимката...със Су-25, стрелящ с НУРС

Анoнимен
на 13.04.2009 в 21:37:17 #6хехехе представям си пътниците как са реагирали след като пилота е починал и стюардесата е влязла в салона с въпроса - Има ли пилот в самолета?!

NikB
на 13.04.2009 в 21:30:20 #5На картинката, естествено, е същия двумоторник с 6 души на борда. (А силуетът е на Джъмбо само на пръв поглед)
Рошко
на 13.04.2009 в 21:27:44 #4Ако бяха рашъни щеха да се напият като за последно във въздуха!

nono
на 13.04.2009 в 21:26:27 #3Юлиан-3
на 13.04.2009 в 21:24:57 #2винаги съм казвал, че вманиачаването на американците по работата е перверзно.....ебати пилота.....ми да беше се пенсионирал на 65-70 години, а не да умира във въздуха...
даже руснаците не са толкова извратени 
marina_smile
на 13.04.2009 в 21:23:43 #1