Около 300 000 публикации в "Туитър", свързани с президентските избори в САЩ през 2020 г., са били отбелязани като "подвеждащо съдържание", предаде "Спутник".

Това обявиха от социалната мрежа след актуализация на данните си от 12 ноември.

Тези съмнителни публикации представляват 0,2% от всички съобщения, свързани с изборите в САЩ, изпратени през този период от време.

„Фейсбук” и „Туитър” ограничиха критична статия на „Ню Йорк пост” към Джо Байдън

„Фейсбук” и „Туитър” ограничиха критична статия на „Ню Йорк пост” към Джо Байдън

"Туитър" предприе безпрецедентен ход срещу голяма медия

Мерките бяха приложени на 27 ноември и продължиха до 11 ноември, една седмица преди и след президентските избори на 3 ноември, съответно.

Платформата твърди, че средно 74% от потребителите, които са гледали маркираните туитове, са направили такова или предупреждение след прилагането на етикета.

Най-малко 50 от тях са на американския президент Доналд Тръмп.