За първи път социалната мрежа "Фейсбук" публикува принципите си за поверителност. Компанията ще разпространи образователни видеоматериали, които ще помогнат на потребителите как да контролират достъпа си до информация, пише "Гардиън".

„Фейсбук” открива центрове за обучение и инвестира в изкуствен интелект в Европа

„Фейсбук” открива центрове за обучение и инвестира в изкуствен интелект в Европа

Инвестира в Испания, Полша, Италия и Франция

Докато компанията се подготвя за влиянието, което ще окаже новото законодателство на ЕС за защита на личните данни, от "Фейсбук" обявиха, че на потребителите ще им бъде показано как да управляват данните, които социалната мрежа използва за показване на реклами, как да изтриват стари съобщения и какво се случва с информацията, когато си изтрият профила.

"Фейсбук", който има повече от 2 милиарда потребители по света, подчерта, че за първи път публикува принципите, които се използват като правила как компанията да борави с информацията на потребителите.

Новината е признак, че компанията се подготвя преди Общият регламент за защита на данните на ЕС да влезе в сила от 25 май.

„Фейсбук” с радикални промени

„Фейсбук” с радикални промени

Хората реално ще прекарват по-малко време във "Фейсбук"

Според регламента в рамките на 72 часа компаниите ще бъдат задължени да съобщават при изтичане на информация, както и да позволяват на клиентите си да изнасят или изтриват информацията си.

Принципите за поверителност са различни от правилата и условията при откриване на нов профил в мрежата. Те дават на потребителите контрол върху тяхната поверителност и други.

Общият регламент за защита на данните драстично увеличава налагането на глоби на компании, които са нарушили законите за защита на данни. С около 20 милиона евро се увеличават глобите.