Dodge пуска Challenger R/T Classic със задачата да върне уважението към историческото наследство на този модел, образец на американския спортен дух.
Мощността и естетическите елементи напомнят за съществувалото славно време на "pony cars".
Базиран на версията R/T, Dodge Challenger R/T Classic застава между него и екстремната модификация SRT-8, подсилена от 6,1-литров V8, развиващ 425 к.с. и 310 Нм максимален въртящ момент.
Dodge Challenger R/T Classic е наследил 5,7-литров HEMI V8 мотор с 376 к.с. и 555 Нм, които са "базови" при версията R/T.
Трансмисията е механична с шест предавки.
Като опция се предлага автоматичната петстепенна скоростна кутия, с която мощността е намалена с 4 к.с. на 372 к.с. С механичната трансмисия R/T Classic ускорява от 0 до 60 мили в час (0-96 км/ч) за по-малко 6 секунди.
В естетически план Challenger R/T Classic също се отличава от събратята си.
Капакът е с два малки въздухоотвора, в дясната част на радиаторната решетка е поставена плочка "R/T", а типографията на страничните ленти е старомодна. Капачката на резервоара е полирана с хром, а на задния капак е монтиран малък спойлер.
Джантите отново са хромирани с пет лъча, но дизайнът им е по-ексклузивен.
Цената на Dodge Challenger R/T Classic e 34 005 долара, което е с около 3500 долара повече от R/T.
Източник: Speed-Press
Striker
на 21.01.2009 в 12:21:11 #2Пак не са доразбрали....
barabanista
на 21.01.2009 в 10:43:52 #1Или статията е писана от писана или от неграмотен пич. Нещо въртящия момент на срт-то не ми се вижда да е толкова малък.