Renault разпространи първата официална информация за новото поколение Megane, което ще дебютира след месец на автосалона в Париж.
Автомобилът ще се продава от октомври и до края на годината ще замени сегашния Megane.
Постепенно цялото семейство модели, базирани върху тази платформа, ще бъде променено, като до 2010 г. гамата на Megane ще бъде от 6 различни модела.
Новият модел е със значително увеличени размери и доста по-сдържан дизайн. Вместо авангардните форми и скосената задна част, новото поколение Megane има класическа форма на хечбек.
Заради големите си размери (дължина 4,3 метра, колесна база 2,64 метра) новият Megane изглежда масивен като миниван.
При дизайна е акцентирано върху качеството на изработката и на материалите, като Megane се вписва в стила на останалите модели от гамата на Renault.
Отвътре дизайнерите са използвали същите материали като при новото поколение Laguna, за да пресъздадат усещането за лукс и комфорт.
Автомобилът има ново арматурно табло, в което са комбинирани аналогови и дигитални уреди.
Централната конзола отново е изчистена.
Вътрешното пространство е много по-голямо от предишното поколение и е едно от най-големите в класа си, както и багажникът, който е с обем 405 литра.
За задвижване на новото поколение Renault Megane ще се предлага изключително богата гама от двигатели.
Всички дизелови мотори са със система common-rail от последно поколение, като към някои като стандарт е добавен филтър за сажди.
Гамата дизелови мотори се състои от 1,5 dCi с мощност 85, 90, 105 и 110 конски сили.
Има и 2,0-литрови дизелови двигатели с мощност 130 конски сили, 150 конски сили с автоматична трансмисия и 160 конски сили с механична скоростна кутия.
При бензиновите модели акцентът пада върху новото поколение турбодвигатели TCe (Turbo Control efficiency).
Двигателите TCe са 1,4 с мощност 130 конски сили и мотор с мощност 180 к.с. В гамата остават и познатите 1,6 с мощност 100 и 100 к.с. и 2,0 - 140 к.с.
Renault е инвестирал общо 1,8 милиарда евро в разработката на новото поколение Megane и всички членове на неговото семейство.
Автомобилът ще се произвежда в Испания и във Франция и ще се предлага на пазара с 3-годишна гаранция от производителя.
Източник: Speed-Press
glaven
на 10.09.2008 в 15:29:19 #1Тия мегани са ебати трошките чесно ! Тва по-зле от Френските коли са само колите от "Семейство Глинстоун"