Volkswagen отново опипва почвата на спортните автомобили за развлечение.
Този път германската марка идва с най-малко очаквания двигател.
Действително 4-цилиндров дизел задвижва Concept BlueSport, който един ден може да бъде пуснат в серийно производство.
Задачата на новия прототип е същата като при прототипа EcoRacer - да предлага истинско удоволствие от каране и в същото време да бъде икономичен.
На хартия това може да изглежда привлекателно, ако не смятаме, че Concept BlueSport не е моторизиран с отличния 1,4 TSI, а от дизелов агрегат - известния 2,0 TDI, развиващ 180 к.с.
Този мотор е куплиран с 6-степенна автоматична скоростна кутия (DSG) и двоен съединител.
Понеже концептуалната студия бе показана за първи път на салона в Детройт, механична скоростна кутия щеше да породи много въпроси отвъд океана.
Благодарение на тази комбинация, роудстърът на Volkswagen достига максимална скорост 226 км/ч и ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,6 секунди.
Но това, с което най-много се гордеят от Волфсбург, е обявеният среден разход от 4,3 литра на 100 км.
Този показател е възможен, благодарение на осиновената система Stop&Start и регенерирането на енергията от спирачната система.
Естетически този красив купе-кабриолет се отличава с мощните си колела, предния капак и компактната дължина от 3,99 метра.
Предната част е много различна спрямо последните реализации на Volkswagen - огромният капак обхваща арките на предните калници, фаровете са с черен фон, а халогените - с диоди.
Радиаторната решетка е почти лишена от въздухоотвори, като отворът за необходимия въздух за горивната смес е изкаран върху капака от страната на пасажера.
Задницата е по-умерена - стоповете са с изцяло нов дизайн, а двата трапецовидни ауспуха допълват спортната картина на BlueSport.
Интериорът на немския прототип е с две спортни седалки и комбинирано табло от черна кожа и алуминий.
Въпреки богатото оборудване командите не са никак много.
От Volkswagen, изглежда, са наблегнали върху ергономията на управлението. Забележете изключителните бутони на климатика, светещи в синьо или червено, както и иновативното управление на трансмисията.
Източник: Speed-Press
dqdopop
на 13.01.2009 в 11:57:15 #3Те живеят доста отдавна в капитализма
като изтече гаранцията си сменят автомобила, малко са като нас семейния автомобил наистина да е семеен, да го карат 2-3 поколения
cyberfiend
на 13.01.2009 в 10:00:48 #2Kasho, кви 10 години... още не четвъртата-петата година започва ходенето по мъките... и тва становище става все по-популярно, като май замъсъла е да те принудят след 4-5 годинки да идеш да си купиш нова кола.... капитализъм
Kasho
на 13.01.2009 в 09:34:22 #1Изглежда много добре. Обаче тия всички нови коли натъпкани с електроника като чукнат 10 години как ли ще се поддържат... не е истина