"За съжаление няма достатъчно пари за ремонти". Това заяви председателят на УС на Агенция "Пътна инфраструктура" Апостол Минчев в сутрешния блок на БНТ.
Средствата, които се заделят за пътища - за ремонти и ново строителство са крайно недостатъчни. Това, което се заделя за пътища в последните 15 години, е в пъти по-малко от необходимите средства, посочи Минчев.
По думите му за пътищата може да се направи много за в бъдеще, но по настоящем средствата са недостатъчни. Проблемите с ремонтите на АМ "Тракия" са няколко - организационни, некачествено изпълнение, дължащо се на неспазване на технологии и материали, които не са съгласувани с АПИ, и затрудненията, идващи от метеорологичните условия.
Той изтъкна, че гаранцията за ремонтите е 2 години, като се надява изпълнението да надхвърли сроковете. Апостол Минчев смята, че гаранциите е възможно да бъдат и по-големи. Ако се говори за ново строителство гаранциите са повече от две години, обясни Минчев.
По отношение на АМ "Хемус" и тунел "Витиня" проблемът е от самото изграждане и след това от поддръжката. Изграждането е било през "доста занижени критерии и изисквания", а поддръжката - козметична. Към момента няма притеснения, но е факт, че непрекъснато ще се изисква специална грижа за тунелите, посочи Минчев.
В рамките на тази ин хаус поръчка, осъществена за строителството на АМ "Хемус", имало много смущаващи неща. Промяната е по искане на "Автомагистрали", като промяната е технически много спорна. Промяната е връхната конструкция на съоръженията и един от тунелите на магистралата бил превърнат в траншеен изкоп. Според Минчев това е техническа недомислица, а би следвало да бъде направена експертиза на високо ниво дали това е разумни или не.
Във връзка с проверките в тол системата, Апостол Минчев коментира, че тол системата е част от цялостната пътна картинка в България. За съжаление нещата не са изрядни, като се започне още от софтуера, събирането на таксите и от най-високо ниво един куп от пътищата, които е трябвало да бъдат в тол системата, но са извадени, открои Минчев.
АПИ ще търси отговорност за поддръжката на камерите и от "Капш трафик Солюшън".
За да работи както трябва тол системата, трябва да се коригира и да няма политически чадър над нея, а да се остави на професионалисти, които знаят какво правят и какво търсят, категоричен бе шефът на АПИ. Приходите са около 300 млн. и те покриват издръжката на тол системата.
paqka
на 30.06.2021 в 14:21:05 #10И да ви питам за електронното гласуване, което се оказа най-важната работа на България за радевияъ Президент. Мислите ли, че с повсеместното му въвеждане се цели защита на гласоподавателя или целят, панаири и хаос които да касират изборите?
paqka
на 30.06.2021 в 14:18:07 #9Никой не ми плаща. Плащат на тези които назначават основателя на партията на Божков на ръководна длъжност в МВР. Плащат и на тези дето дават черната кутия от миг на руснаците за да прикрият какво е станало с горкият ни пилот. Борисов управляваше така , че да има. Тези просто идват спират всичко, открадват парите и казват... "Ми то нямаше пари бе." А вие им се радвате. Формата на огражденията по графа била остра и имало две плочки за слепи сложени неправилно. Значи ремонта е некачествен. Пък асфалта не се ядял. Тъпанари. Яжте сега на Радев хубавото. Бързо забравихте че дори фонтаните пред ндк не бяха работили 25 години преди Бойко да ги оправи.
null
на 30.06.2021 в 13:32:37 #8с парите, крадени толкова години, сега плащат на някакви полуграмотници, за да ни обясняват как след изпускането на властта се счупил "рая" в Боков Мат'рялистан. а новите ръковдители на АПИ като са били цял живот в системата - защо чак сега започват да говорят за тия проблеми? в Шуменско не е ли имало ремонти докато е бил там директор?
Thomаs Linke
на 30.06.2021 в 11:55:45 #7В посткомунистическата кочина пари за пътища никога няма, но винаги има. Има и за тол тюфлеците пари, да следят тези дето си трошат колите, дали си плащат чинно за привилегията да слаломират между дупките. Не се учудвайте, че нормалните хора избягаха.
projekt
на 30.06.2021 в 11:45:29 #6тоест човека ви обяснява на прост език колко много се е крало, дава ви примери, всички ние виждаме пътищата които се разпадат за 2-3 години, всички ние се влачим във вечните ремонти на Хемус и накрая отново не е виновен Бойко че чрез кражби саботира всичко, а е виновен някой който казва че Бойко е крал и с *** си. все едно приказката за "новите дрехи на царя" в момента ние обвиняваме всеки който каже че царя е гол, нищо че той наистина е гол. на изборите ще се види кой ще управлява. Борисов управлява 3 мандата, но явно че по голямата час не го искат. за ГЕРБ са гласували 1/4" от всички гласували. ако го сметнем като процент от имащите право на глас, гласувалите за ГЕРБ, важи и за другите, реално сигурно са 10-15%. така че Бойко да говори от името на народа с тези 10-15% е смешно.
skuns
на 30.06.2021 в 10:52:56 #5Аз още като дойдоха на власт, тези червени катили предсказах какво ще се случи. Но това е нищо, само върха на айсберга, червената крадлива пасмина, ще фалира банките и бутне борда, от тези крадливи некадърници друго не чакай. В момента цената на ток и газ се повишава главоломно за бизнеса, което ще доведе до голяма инфлация от там се сещаите какво следва.
Striker
на 30.06.2021 в 10:45:00 #4Даам, няма, няма и да има. Ето, генарал Крадеф, в компания с Чалгаря, Маяма, кУрнела, Бойкикиев и компния решават проблема одма! Вместо некачествен, по-добре никакъв ремонт, хахха! За да има пачка за Деса Простакеса.
paqka
на 30.06.2021 в 09:51:46 #3Верно е. Верно е, че си гола вода. Измислил си го... Не трябват нито пътища нито жилища. А за населението не се тревожи. Сега като се изчегъртат хубаво герб идват приказни времена в които хората ще мечтаят да имат по 4-5 деца и ще имат. Българите ще се върнат от чужбина, а по клоните на дърветата ще растат пари. С Радев и Божков напред към светлото социалистическо бъдеще. То е за нас братя
GolaVoda
на 30.06.2021 в 09:31:56 #2Населението на България намалява.. същевременно в Българи са посроени 2 милиона празвни апартамента.. за кого? от нови пътища ползда нямалл пътната мрежа е гъста.. по гъста отколкото трябва.. просто трябва поддръжка.. но с това намаляващо население поддръжката на инфраструктурата е невъзможна.. инфраструктурата е строена за по-голямо население.. строителството не беше решение и не е решение..
paqka
на 30.06.2021 в 09:18:43 #1Даааа хубаво се живее при Радев. Сега няма да има "некачествени" ремонти, защото изобщо не се правят ремонти. Няма да има "некачествени" спортни зали, магистрали, централни части защото нищо не се пипа. С другарят Радев напред към комунизма. 0 км магистрали и 4 спирки на метрото