Автобусният бранш е смачкан, необходим е рестарт. Браншът е засегнат на 100% от кризата. То каза Петър Захариев, председател на Националното сдружение на автобусните превозвачи.

Преди кризата от Централната автогара в София са потегляли около 260 автобуса, впоследствие са били сведени до 10-15, а сега са 80-90 до 100 автобуса дневно, поясни Захариев

Още по-драстична е картината на общинско и областно ниво, където по думите на Захариев транспортът е "все още в смачкан вариант, коментира той.

До 15 юли автобусните превозвачи ще могат да кандидатстват за нова държавна подкрепа

До 15 юли автобусните превозвачи ще могат да кандидатстват за нова държавна подкрепа

По време на разговорите превозвачите представиха своите предложения

По думите му финансовата помощ за сектора работи "много бавно, много мудно. Кандидатстваш - поправят се документи, връщат се документи, процедурата е много мудна, поясни Захариев.

Необходими са оборотни кредити, за да може да се рестартира браншът, защото фирмите са изразходвали резервите си през последните три месеца, добави още той.

Има решение на проблема - оптимизиране на републиканската транспортна схема, заключи Захариев.