Ръководството на ЧЕЗ Разпределение България взе решение за всички свои клиенти, че до 5 януари няма да изключва тока на потребителите с неплатени задължения.

В този период може да има само прекъсвания за отстраняване на аварии при извънредни ситуации, съобщи БТВ.

По време на празниците съставът на дежурните екипи е удвоен, като е мобилизиран и целият състав от ремонтно-аварийния персонал при сериозна аварийна ситуация.

Компанията поддържа и 24 часова гореща телефонна линия 0 700 10 010 за територията на цяла Западна България на цената на един градски разговор, допълват от ЧЕЗ.

Компанията не приемаше плащания за ток на касите си през двата работни дни преди Нова година.

Абонатите ще могат да погасят задълженията си от 5 януари. Плащането на сметки през интернет и с банкови карти ще работи още от днес.