„Супер ДЗИ" е името на първия рекламен клип в 3D формат, осъществен в България. Той бе поръчан от застрахователната компания, като част от процеса на нейното ребрандиране. Екипът по заснемането бе на специалистите в телевизионните продукции от ScreenBrothers, а криейтивът е на агенция Havas Worldwide Sofia.
Това е първата по рода си продукция, при която се използва единствената система за стереоскопично 3D кино на Балканския полуостров, специално сглобена по проект на ScreenBrothers.
В нея се включват едни от най-добрите цифрови кино камери в света - RED Epic-X, разположени под прав ъгъл, снимащи през полупрозрачно огледало, пресъздаващи начинът, по който виждат човешките очи.
Използват се варио обективи AngenieuxOptimo DP 3D readypackage, които представляват стереоскопични двойки - напълно еднакви механично и оптически. С такъв тип камера са заснети световни хитове като "Подземен Свят 4: Пробуждане" (UnderworldAwakening), „Невероятният Спайдърмен" (TheAmazingSpider-Man), „Прометей" (Prometheus), „Хобит" (Hobbit), „Оз: Великият и могъщият" (Oz: The Great andPowerful) и много други.
Рекламният клип комбинира Великденската кампания на ДЗИ и предложенията на компанията в имущественото застраховане, новата визуална идентичност на дружеството и принадлежността към КВС груп, заедно със СИБАНК. В него участват деца, а мястото на заснемане е столично училище.
От агенция Havas Worldwide Sofia коментират, че както при всяка 3D продукция, важно при създаването на сценария на „Супер ДЗИ" е присъствието на детайли, които да подчертават ефектите на стереоскопичното кино.
Над 50 души екип са били ангажирани в осъществяването на клипа. Той бе заснет изцяло за един ден, а постпродукцията е отнела две седмици.
„Разполагахме с малко време за постснимачна обработка на рекламата, но благодарение на висококвалифицираните ни специалисти, успяхме да създадем продукт, който не отстъпва по качество на световните стандарти в производството на такъв тип кино.", споделя Николай Спасов, собственик на ScreenBrothers.
От медийната агенция Havas Media посочиха, че задължителен и най-подходящ медиен канал са кино салоните, където се излъчват филмови 3D продукции. Те предлагат възможност ефектите на стереоскопичното заснемане да се усетят в пълна степен. Допълнително, клипът може да се наблюдава в 3D канала на YouTube с анаглифни (цветни 3D) очила, както и на интернет страницата на ДЗИ http://www.dzi.bg/.
vrabchev
на 19.04.2013 в 23:44:49 #1Малко сте закъснели да направите първия 3Д рекламен клип. Има няма 4 години.