Достъпът до навременна и точна информация за клиентите е от изключителна важност във всеки процес по консолидация между две организации. Пример в тази посока е специалната онлайн платформа www.dskbank.bg/integration, която Банка ДСК създаде за интеграцията си с Експресбанк. Обединението на двете банки започна през 2019 г. и се очаква да приключи до средата на тази година.

На интеграционната платформа - www.dskbank.bg/integration, клиентите на Експресбанк могат да намерят изчерпателна информация за процесите и промените, както и за подобрения по продуктите и услугите, които ще предлага новата обединена банка. Платформата осигурява качествено потребителско изживяване чрез лесна навигация и достъп до съдържание само с няколко клика. Разполага с различни функционалности, които улесняват клиентите в достъпа им до актуална и важна информация.

Освен секция с новини и атрактивно визуално представяне на важните моменти от интеграцията, отскоро функционират и две нови опции, с които клиентите на Експресбанк могат да научат къде е преиздадената им карта с лого на Банка ДСК и какъв ще бъде новият им IBAN след обединението на двете банки.

Снимка 463985

Източник: Банка ДСК

Специално разработеният IBAN конвертор дава възможност на клиентите на Експресбанк да узнаят номерата на новите си платежни сметки, които ще функционират след обединението на двете банки.

Другата полезна функция на платформата е т.нар. Локатор за банкови карти. В секцията "Къде е новата ми карта с лого на Банка ДСК" всеки картодържател на Експресбанк може да въведе номера на сметката към настоящата си карта и ще разбере статуса на преиздадената си пластика и клона, където може да я получи.

Интеграционната платформа е разработена интуитивно и дава възможност на потребителите да задават въпроси за всичко, което ги интересува. Освен това има и секция "Въпроси и отговори", където са публикувани отговори на най-често задаваните въпроси. Информацията е структурирана по теми и позволява бързо и лесно да се научи повече за всички етапи от интеграцията, като например какви промени ще има при електронното банкиране или доставката на новите банкови карти.

На страницата е достъпно видео съдържание за предстоящите промени в процеса на интеграция на двете банки. Поредица от видеа с експерти от Банка ДСК разказват основните промени за клиентите на Експресбанк в процеса по интеграция с Банка ДСК.

Снимка 464037

Източник: Банка ДСК

В допълнение, цялото съдържание на интеграционната платформа е достъпно и на английски език на адрес: https://dskbank.bg/integration/en/.