Американската интернет компания eBay представи нов план как да се конкурира успешно с големите играчи в онлайн търговията.
Става дума за нова ценова политика, която гарантира, че сайтът ще съответства на цените на лидерите в продажбите на дребно по интернет за редица популярни продукти. Така eBay ще се опита да привлича повече клиенти, предаде Business Inisder.
Това означава, че ако купувач открие същата стока в друг сайт на по-ниска цена, то eBay ще я продаде за посочената от конкурента сума.
Новината следва редица инициативи от страна на сайта, чрез които се направи опит да се набере скорост срещу конкурентите в електронната търговия.
От есента eBay ще предлага тридневна доставка за множество стоки - план, който Amazon вече пусна в действие. По този начин сайтът се отдалечава от предишната си основа на онлайн търгове и се насочва към продажби на стоки с фиксирани цени в съответствие с големите търговци на дребно.
Сега eBay гарантира, че поне около 50 000 нови продукта ще бъдат толкова евтини, колкото и идентични стоки, продавани от Amazon, Wal-Mart, Target и други големи търговци на дребно в интернет.
Купувачите трябва да се свържат с екипа за обслужване на клиенти на eBay относно несъответствия в цените, за да получат талон, който могат да подадат при плащане.
Разделът Deals на eBay представляват повече от 1 милиарда долара от годишния брутен обем на търговската дейност на компанията - общата стойност на всички стоки, продавани на нейните уеб сайтове.
Брутният обем на стоките за неговия пазар възлиза на 79.4 милиарда долара през 2016 година.