Американската компания за видео streaming Netflix отчете днес резултатите си за първото тримесечие на годината. И те ясно показват, че гигантът върви в правилната посока - компанията добавя само през него 4.9 милиона абоната в световен мащаб. Така общо потребителите й достигат 60 милиона!

Това стана повод компанията да се закачи с един от стожерите на телевизионния пазар- платения канал HBO, разказва изданието wired.com

Според Netflix обаче двете компании предлагат различно съдържание. Тук е мястото да обясним, че Netflix е цялостна онлайн платформа за телевизионно съдържание от всякакъв вид, докато HBO е един канал, макар и отскоро със собствена онлайн платформа.

Ето защо от Netflix са категорични, че „HBO е абсолютно, напълно, определено никаква заплаха - дори и с новата си интернет платформа".

Интересно е да се сравнят цените на двете услуги. Докато популярният канал със своята платформа HBO Now иска 14.99 долара месечен абонамент, Netflix предлага съдържанието си за два пъти по-малко - 7.99 долара.