Националната здравноосигурителна каса започва проучване сред клиентите си за удовлетвореността им от обслужването на принципа „на едно гише".
Специално създадената анкетна карта ще се разпространява във всички районни здравноосигурителни каси, както и в централното управление на ведомството.
Анкетната карта е анонимна и се попълва по желание от потребителите.
За да бъдат улеснени, на видно място ще може да се види образец на картата. В нея всеки ще може да впише мнението си за получените административни услуги.
Целта на анкетата е да се подобри качеството на извършваните от касата услуги, съобразно нуждите на потребителите.
bidona
на 27.06.2008 в 15:21:37 #3Е как да не съм доволен от всичко - плащам осигуровки като луд - и накрая като трябва да ме оперират - няма направление. Жик так, баце!
Kiba
на 27.06.2008 в 14:28:36 #2НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ

moz
на 27.06.2008 в 14:25:21 #1НЕ