Всеки може да подкрепи равния достъп до образование на децата с увреждания като изпрати дарителски SMS с текст DMS RAMPA на номер 1 56 56 (за абонатите на М-TEL) или на 17 777 (за абонатите на GLOBUL и Vivatel).

Благодарение на постъпленията от дарителски SMS до момента са събрани средства за изграждането на рампите в 136-то основно училище "Любен Каравелов" в София. То е пилотно за кампанията "Училище за всяко дете".

Очаква се до края на годината там да бъдат пригодени тоалетни за деца с колички, да бъде построен и асансьор, който ще придвижва децата от входа до най-високия етаж на сградата.

В момента в 136-то училище учат 12 деца с увреждания, повечето от които са със зрителни, слухови и интелектуални проблеми. Училището има готовност да приобщи още малчугани с увреждания към техните връстници. Продължава и работата за усъвършенстването на екипа от педагози в работата с проблемни деца.

Другите две училища, за които кампанията събира средства се намират в Монтана и Хасково.
Второто училище, на което ще бъдат изградени рампи и тоалетни се намира в Монтана. ІІІ ОУ "Д-р Петър Берон" има вече опит с деца с увреждания, но заради материалната база няма възможност да работи с трудноподвижни деца и деца на инвалидни колички, тъй като входовете са недостъпни и стълбищата са стръмни.

Третото училище е в гр. Хасково. СОУ "Н.Й. Вапцаров" се намира в ромската махала на града и в него в момента учат 15 деца със специални образователни потребности. Нужна е рампа и пригодени тоалетни, за да могат и онези, които са на колички, да влизат в класните стаи, заедно с останалите си връстници.
Ръководството на училището е изразило готовност да организира така учебния процес, че всички деца със специални образователни потребности да учат на първия етаж.

Трите училища, включени в дарителската кампания са избрани по много ясни критерии: да се ползват с добра репутация, да се намират в община, доказала опита си в прозрачното управление на средства, да са активни по отношение на интеграцията на деца с увреждания и да имат опит или вече да са предприели действия за включването на децата с увреждания.