От парижкия офис на компанията са обявили, че очакват икономии от €100 млн. още през първата година на сътрудничество, като окончателните договори трябва да бъдат подписани към средата на 2008 г.
Pernod са известни с дистрибуцията на руската водка Stolichnaya извън територията на Русия, като с настоящата сделка се надяват да стъпят по-здраво на пазара на алкохолни напитки в Европа и САЩ.
Според последните проучвания, Absolut държи 9% пазарен дял в САЩ, като отстъпва единствено на хитовата за американците водка Smirnoff.
Шведското правителство продава компанията Vin & Sprit като част от плана си да генерира свободни средства в рамките на $34 млрд. до 2010 г.
Лондонската компания Diageo, която е собственик на търговската марка Smirnoff, изгуби сделката за шведската икона и се насочи към холандския производител на водката Ketel One.
Шведската компания официално излиза на американския пазар през 1979 г., като в момента продава по 11 млн. каси с водка произведена от зимна пшеница.
Aмериканският пазар е отговорен за половината продажби на предприятието. Vin & Sprit разнообразиха предлаганите продукти, като добавиха различни вкусове към тях и подеха разточителна рекламна кампания по цял свят.
През миналата година само в САЩ са били продадени 45.2 млн. литра водка Absolut, докато общият обем на продадена водка в страната е бил 491.9 млн. литра. Американският пазар на водка е най-голям в света по проходи, но втори по количество след руския. В САЩ се консумират най-вече алкохолни напитки от по-висок ценови сегмент.
JoePass
на 31.03.2008 в 15:18:40 #9_root
Неделчо Съботинов
на 31.03.2008 в 13:41:30 #880%
JoePass
на 31.03.2008 в 13:20:15 #7gg_
на 31.03.2008 в 13:19:38 #6majna
на 31.03.2008 в 13:17:36 #5JoePass
на 31.03.2008 в 13:14:02 #4La Haine
на 31.03.2008 в 13:12:47 #3Striker
на 31.03.2008 в 13:07:55 #2A
IstinaTa
на 31.03.2008 в 12:57:45 #1