22% ръст в строителния сектор отчете регионалният министър Николай Нанков пред депутатите.
България прилича на открита строителна площадка, доволен е той. Строят се магистрали, пътища, тунели и всички процедури са прозрачни. Работи се на светло под прожекторите, похвали се министърът.
По думите му АМ "Хемус" е приоритет не защото финансовият и транспортният министър са родом от Северна България. До 2024 г. било реалистично да имаме готова "Хемус".
24 километра от Кресна до Сандански от АМ "Струма" ще бъдат открити с осем месеца предсрочно. Ще има път и между Видин и Ботевград. Активно се работи и по трасето Русе-Велико Търново, информира регионалният министър.
Не просто строим магистрали, пълним дупки, но и вършим работа, каза Николай Нанков. Заварените забавяния ще бъдат наваксани, според него. Прозрачност без граници са ангажирани да следят поръчките на МРРБ. Ще запазим уникалната археология, уникалната история по нашите земи, обеща Нанков за поредните разкопки на трасето на АМ "Струма".
Не се возим по най-скъпите пътища в Европа според него. България строи най-евтините магистрали в цяла Европа, похвали се строителният министър. Най-скъпата ни магистрала е възложената от 2006 АМ "Люлин". До три пъти повече републикански пътища ще може да рехабилитира кабинетът "Борисов 3", уверен е Николай Нанков. До шест години след въвеждане на ТОЛ таксата всички лоши пътища ще бъдат ремонтирани.
шемет
на 03.05.2018 в 15:54:25 #6Нанков, днес е 03/05, а не 01/04?!!! Стига сме си играли на лъженица!!
liusien
на 03.05.2018 в 15:47:03 #5Нанков, абе ти лъжата я нямаш за нищо, бре! : Знаеш ли, че за лъжа се вкарва в затвора?! И..... какво толкова "работите", а??? Ако под "работа" разбираш, че крадете като за последно - да, "работите" много и качествено!!! :
ivan-atanasov
на 03.05.2018 в 14:07:19 #4Министър Нанков, недейте да скромничите, вие имате още доста постижения в това отношение. Освен евтини (което всъщност не е вярно, както са забелязали други преди мен) тези т. нар. "магистрали" са и най- некачествени, като има и още доста "най-" все в негативен план!
Бай Мангал
на 03.05.2018 в 14:00:51 #3"Не просто строим магистрали, пълним дупки, но и вършим работа, каза Николай Нанков." ЦАPВУЛ прoст , говориш така, защото нямаме нито граждански сдружения нито ИСТИНСКИ ЖУРНАЛИСТИ, който да кажат, че "царя е гол" . Преди две/три седмици минавах по "северната тангента. Не ми се проверява в нета, преди колко време я откриха, но е повече от година. Ми Тя все още е недовършена . Всичките входове/изходи все още (то дори не се работи по тях)не са въведени в експлоатация. Изключени правят "Ломско шосе" и вход/изход за Илиянци и Требич, където се кара по земен път.
Octavius
на 03.05.2018 в 12:18:41 #2Мда... Обаче ако калкулираш че се плащат периодично за ремонти суми, които са почти равни на цената на постояването им, и нонстоп караме всъщност по разбити пътища... Българските магистрали - най-скъпите магистрали !
emisi
на 03.05.2018 в 11:30:29 #1И най-некачествените също! 80% от средствата за тях са откаднати авансово и ето ни резултатите само след 2 месеца! Ужас, ужас...