"Както много икономически сектори у нас, и строителният бранш вече повече от година се намира в изключително тежко положение, провокирано от непрекъснато повишаващи се цени на материали и суровини, забавени разплащания на вече извършени дейности и практически стопиран инвестиционен процес в областта на строителството, в т.ч. и на пътното строителство. Голяма част от предприятията в сектора са на ръба на оцеляването, което поставя под риск хиляди работни места", съобщават в позиция до медиите от Асоциацията на организациите на българските работодатели (АОБР).

Държавата ще се разплати само с изрядните пътни фирми, за другите ДНСК и АДФИ да кажат

Държавата ще се разплати само с изрядните пътни фирми, за другите ДНСК и АДФИ да кажат

Настимир Ананиев е твърдо против да се напише празен чек

"Проблемите на един от ключовите за икономиката ни сектори не могат да бъдат пренебрегвани, защото ефектите от това негативно развитие се отразяват на цялото ни общество. Като представляваща над 80% от българските предприятия и заетите в тях, Асоциацията на организациите на българските работодатели (АОБР) изразява категоричната си подкрепа за справедливите искания и протести на строителния, т.ч. и пътно строителния бранш, а именно:

1. Справедлива индексация на договорените цени;

2. Незабавно намиране на решение за разплащане на дължимите към строителните фирми суми;

3. Рестарт на инвестиционната активност и строителството в страната.

Не извършват важни пътни ремонти, за да узаконят печалбите на строителните фирми, според ИПБ

Не извършват важни пътни ремонти, за да узаконят печалбите на строителните фирми, според ИПБ

Институтът за пътна безопасност настоява незабавно да се възложи ремонтът на "Витиня"

Ако не се предприемат спешни мерки, нормалното функциониране на сектора и транспортната инфраструктура в страната ще бъде поставено под сериозен риск, включително риск за живота и здравето на българските граждани", пишат те.