БСП иска техническа експертиза на проблемните пътища в страната.

Левите внесоха искането си в Агенцията по пътна инфраструктура (АПИ).

Ако няма от какво да се притеснява, правителството трябва да ни подкрепи, закани се Елена Йончева.

Инж. Дончо Атанасов ще разследва себе си по сигнала на БСП

Инж. Дончо Атанасов ще разследва себе си по сигнала на БСП

Атанасов отговаря за поддържане на републиканската пътна мрежа

Социалистите искат експертиза на автомагистралите Тракия, Хемус, Струма и Марица, както и на първокласен път I и на второкласен път - 18. Те искат експертизата да се извърши от независима европейска лаборатория. Идеята е да се покаже дебелината на пластовете и техният състав да се сравни даденият участък с първоначалните планове.

На 50 градуса ще издържа асфалтът на АМ "Тракия" между Пловдив и Стара Загора

На 50 градуса ще издържа асфалтът на АМ "Тракия" между Пловдив и Стара Загора

Поставят специална мрежа

Искаме да получим отговор краде ли се от българските магистрали, каза още Елена Йончева. Притеснението идва от това, че след даден строеж на път започва и неговият ремонт.

АПИ прави одит на целия път през Искърското дефиле

АПИ прави одит на целия път през Искърското дефиле

Настилките у нас са с одобрени рецептури и проби според шефа на АПИ

Депутатката очаква правителствена подкрепа за идеята. Независимата експертиза на пътищата ще бъде малка крачка срещу системата, която ни убива, смята още Йончева.

Столетната партия щяла да събере средства за тази проверка и няма да засегне бюджета на държавата.

Имаме прекрасни пътни строители, прекрасни инженери и те вероятно са принудени да правят компромиси, попадайки в определена среда, в която се дават обществените поръчки, смята Йончева.

Среден (3.15) пише българинът на пътищата у нас

Среден (3.15) пише българинът на пътищата у нас

Повечето българи мислят, че пътищата у нас стават все по-лоши

Припомняме, за такава експретиза на пътищата се заговори след катастрофата край Своге, когато на място загинаха 17 души, а по-късно жертвите достигнаха до 21. Тогава редица експерти поставиха под съмнение дали пътят е изграден както е било по план, а разследващите взеха три вида проби.