Председателят на Асоциацията на преподавателите по авто-мото подготовка Йонко Иванов коментира пред БНТ, че организацията на движението е виновна за по-голяма част от пътнотранспортните произшествия. Когато се създават такива условия да се навлиза по такъв път, съответно трябва да има и организация, която да забранява движението в тези места.

Счита, че е необходимо изграждането на полигони за екстремно шофиране, където от една страна ще се изкара адреналина на младите хора и второ ще се научат как да овладяват автомобила в по-тежки ситуации.

"Това ние в авто училищата не можем да го постигнем. Нашите програми буквално закъсват от гледна точка на изменение. Те са програми от преди 10 години. Ние настояваме да има нова учебна програма за обучението на водачите, където именно на базата на клиповете, споделянето на опита. Всичките тези неща ще доведат до възможността тези хора да отидат на обособени места, а това е задължение на местните управи. Една площадка хем е безопасна, хем ще донесе средства в пътната безопасност", обясни Йонко Иванов.

Спасяването на дрифтърите под Бузлуджа струва над 5 хил. лв. на пожарната

Спасяването на дрифтърите под Бузлуджа струва над 5 хил. лв. на пожарната

По закон службите са длъжни да откликват на всеки сигнал за бедстващ

Шофьорите на четири автомобила, които закъсаха на затворения за движение път между старопланинските върхове Бузлуджа и Шипка, ще бъдат глобени с по 300 лева. Освен това те ще се разделят с шофьорските си книжки, а автомобилите им ще бъдат със свалени номера за по три месеца. Тези наказания обявиха от пътната полиция в Стара Загора. Спасителната операция струва 4000 лева и глобите няма да покрият разходите за нея.