Теснолинейката Септември-Добринище с нова визия, съобщава БДЖ.

Влакът по теснолинейката ще пътува с изцяло нова визия от днес (28.06).

Това става възможно след месеци съвместна работа между БДЖ и един от големите производители на бира в световен мащаб, които ще брандират теснопътното влакче с визията на една от най-популярните бири в България.

От БДЖ обясняват, че това е първият подобен голям рекламен проект. Такава практика вече имало в много други видове обществен транспорт.

Отдаването на площи за реклама е възможност за реализиране на допълнителни доходи за дружеството, които да бъдат инвестирани в процесите за подобряване на железопътната услуга.

От производителите на пивото обещават много изненади за пътуващите и организирането на специални игри и промоции за клиентите на БДЖ. Освен брандирането на влака, представителите на известната българска бира ще облагородят районите около жп гари и спирки по маршрута на теснолинейката, като ще изградят кътове за отдих с дървени маси и пейки, и маршрутни туристически табели.