Комуникационните кампании на А1 спечелиха пет награди на 24-тото издание на PR Приз. Конкурсът е организиран от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). Той е най-утвърденият и с дългогодишна история форум у нас, който отличава постиженията на професионалистите в публичните комуникации. Журито оцени високо кампаниите "Интернет за всички", "Дари за децата, А1 ще удвои", "А1 приключение в света на технологиите", "От А1 до Я за дигиталната трансформация" и "Workplace 2.0"на А1, в категории "Дигитални комуникации", "ESG комуникационен проект за подобряване качеството на живот в обществото", "Специално събитие", "B2B комуникационен проект" и "Проект за вътрешни комуникации".

Проектите, с които А1 участва тази година, се съревноваваха с общо петдесет и пет проекта, а наградите бяха връчени по време на официална церемония.

Илияна Захариева, директор "Корпоративни комуникации" в А1 България, коментира: "Вярвам, че най-голямата телекомуникационна компания и най-голям системен интегратор в България неслучайно има и най-добрия PR екип. Наградите, които получаваме днес, ни носят удовлетворение, но същевременно ни мотивират да продължаваме да разказваме историите на технологичния бизнес по въздействащ и увлекателен начин."

Журито на конкурса отличи с първа награда проекта "Интернет за всички", с който А1 ежегодно образова децата и младежите на възраст между 5 и 15-годишна възраст. Изданието през 2023 година беше посветено на рисковете в онлайн среда. Чрез интерактивни видеа с геймификация кампанията показваше на младежите как да бъдат по-внимателни и да се предпазват от потенциалните опасности онлайн. Това е още едно признание за проекта, след като преди броени дни А1 спечели единствената награда в категория Branded content/Native Campaign на IAB Mixx Awards.

Второ място в категория "B2B Комуникационен проект" А1 спечели с проекта "От А1 до Я", реализиран със Storio на Икономедиа. Поредицата от 8 статии беше посветена на ICT технологичните услуги на А1 и екипите, които ги създават и предлагат.

Кампанията в "Дари за децата, А1 ще удвои" спечели второ място в категория "ESG комуникационен проект за подобряване качеството на живот в обществото". Второто издание на кампанията в края на 2023 г. надгради възможността клиентите на А1 да допринесат за по-доброто детско здравеопазване през Моят А1, а компанията удвои събраната сума в полза на проект "Светулка".

Вътрешната комуникация в компанията донесе трета награда и в категория "Проект за вътрешни комуникации" с платформата за създаване на ангажираност към служителите чрез съдържание - Workplace 2.0, както и в "Специално събитие", където журито отличи комуникационния подход и добра организация на събитията за служителите и техните деца - "А1 пътешествие в света на технологиите".

Представените проекти бяха оценени от независимо жури от експерти в сферата на връзките с обществеността, медиите и маркетинговите комуникации и бяха презентирани на живо пред представители на журито и комуникационната общност.

Снимка 666326

Източник: А1