Проверяваме всички сигнали, подадени до Министерство на туризма и ще продължим да го правим, защото това е наше задължение по закон. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова по повод съобщения, че касовата бележка, издадена от заведение в Харманли била шега, направена от клиенти на заведението.

Министерство на туризма може да се самосезира и по информация в медиите, но случаят със сладкарницата в Харманли изобщо не е такъв. Сигналът за касовата бележка "Нищо за 5 лв." е подаден на официалния имейл на Министерството на туризма, за жалби и сигнали, на 18 август в 18 и 20 часа.

Той гласи: "само в България- сметка "нищо- 1 час- 5 лв. Без коментар..." Сигналът е изведен в деловодството на министерството с номер Т-94-Е-21 от 21 август 2017 г.

Касовата бележка за "нищо - 1 час" била шега

Касовата бележка за "нищо - 1 час" била шега

Въпреки шегата заведението в Харманли ще бъде проверено

Министерството на туризма заявява, че подателят на сигнала не е анонимен. Той е издател на вестник за българите във Великобритания и впрочем това е същият човек, подал и сигналът за такса "изискване на клиента", при която заведение в Кранево бе начислило неправомерно 2 лв. допълнително от потребителите.

"Радвам се, че Министерството на туризма реагира на нашите сигнали и се надявам да стане всеобща практика на сънародниците ни в България да се обръщат към институциите при проблеми от всякакъв вид. Само така проблемите ще могат да бъдат решени." Това пише до министерството реалният подател на сигнала за заведението в Харманли.

Експертите на Министерството на туризма ще извършат проверка за съответствие на категоризацията на заведението в Харманли, независимо че само часове след огласяване на случая то е излязло в ремонт.

Заличиха туроператор измамник от националния туристически регистър

Заличиха туроператор измамник от националния туристически регистър

Фирмата няма да може да кандидатства за ново разрешително в рамките на 2 години.

"Уважаваме чувството за хумор на всеки, но експертите ни работят за надграждане на рекордните резултати, постигнати през последните години в българския туризъм с усилията на целия бранш - инвеститори, хотелиери, туроператори и техните служители. За всички тях имиджът на туризма не е и няма да бъде шега", съобщава министерството.

Министерството на туризма призовава гражданите да бъдат бдителни към подобни ситуации и при нужда да сигнализират на телефон +359 2 90 46 833 или на и e-mail: control@tourism.government.bg.