Средствата за туристическа реклама на страната реално се прахосват.
Това е мнението на Димитър Попов, член на УС на Асоциацията на българските туроператори и туристическите агенции (АБТТА) пред News.bg.

Той посочи, че в момента липсва каквато и да е реклама на страната, особено важна е тя в първите месеци на годината януари и февруари, когато текат записванията за летните почивки.
"Колкото и малко да са средствата за реклама, те реално се прахосват. Дори в момента, ние нямаме никаква реклама", коментира Попов.

Туристическият бранш скочи срещу „клиентската сметка”

Туристическият бранш скочи срещу „клиентската сметка”

Туроператорите нямали да могат да планират паричните потоци

По думите му нищо не върви по международни телевизии и реално интензивна реклама на страната като туристическа дестинация няма. Попов изтъкна още, че в Министерство на туризма разполагат с доста средства, които обаче се харчели "безогледно".
"Вече няколко години се прави само някаква реклама на хартия без никакъв ефект. За журналистически пътувания се харчат луди пари, примерно 4 - 5 хиляди лева, без да се знае какъв е този журналист, какъв е този блогър, какво ще напише след това", посочи Попов.

Той попита къде са блогърите в самото министерство, които примерно ще популяризират българския туризъм. "Това са хора нормално пишещи на английски, немски, френски - къде са те? Защо ги няма? Нашето министерство се състои само от възложители на реклама, а не хора, правещи реклама, каквото е едно нормално министерство, примерно в Дания. Това са хора, които разбират от реклама. Правят я, а нашите само възлагат и то за съжаление не случайни фирми. Просто изтичат пари, колкото и малко да са, изтичат от пусто в празно", коментира още той.

Повече в интервюто на Десислава Антова с Димитър Попов