"Насочи самолета нагоре!" Това е крещял единият пилот на другия малко, преди самолетът Boeing 737 Max на Етиопските авиолинии да се разбие.
След това сигналът се губи.
Детайли за последните минути преди катастрофата започнаха да се появяват в медиите.
Те бяха огласени от Wall street journal.
Вероятната причина е техническа неизправност. Малко след излитането на машината е деактивирала системата за контрол на полета.
Разкритията до момента показват една катастрофална повреда.
Самолетът на Етиопските линии катастрофира след излитане от Адис Абеба, при което загинаха всички 157 души на борда.
Припомняме, че по-рано този месец стана ясно, че анализът на данните от черните кутии на катастрофиралия самолет Boeing 737 Max 8 на Етиопските авиолинии показва "явни сходства" с инцидента в Индонезия, при който през октомври се разби лайнер от същия модел, собственост на компанията Lion Air.
Очаква се в рамките на месец да бъде огласен експертният доклад по случая, съобщи министърът на транспорта на Етиопия - Дагмауид Могес.
Анализът на черните кутии беше възложен на експерти от френското Бюро за разследване и анализ на сигурността на гражданската авиация BEA.
След катастрофата в Етиопия компанията "Боинг" препоръча спирането на полетите с всички самолети Boeing 737 Max.
Към момента експлоатацията им е под забрана в 50 държави.
През октомври 2018 г. в Индонезия се разби същият тип самолет със 181 пътници на борда и 8-членен екипаж.
Mithrandir
на 31.03.2019 в 09:45:21 #10Поредния случай на дистанционно управление с цел постигане на някакви политически цели.
europe
на 31.03.2019 в 00:38:46 #9skandalen Тук Боинг ще отнесат супер глоби най вероятно десетки милярди ако не и стотици. Ще трябва да преработят всичките 5000 737, които са произведени произвеждат или ще бъдат произведени. Ще им канселират поне половината поръчки. Ще трябва да платят на жертвите на авиокомпаниите за загубите. Тук говорим за огромни суми поне 6 месеца Боинг е надолу , после купувай.
skandalen
на 31.03.2019 в 00:22:49 #8По всичко изглежда са знаели за проблема скоро след катастрофата в Индонезия, но изкараха едва ли не, че в Азия пилотите са някакви маймуни незнаещи как да боравят с толкова сложна техника. Опцията спасяваща човешки животи е предлагана като допълнителна екстра на цвна около 500 хил. $ и е разбираемо защо почти никой не я е купувал, като не са били информирани за възюожна опасност. САЩ изгъзиха Фолксваген за милиарди, ако се окаже че Бойнг са прикрили информация пред FAA би трябвало да отнесат също многомилиардна глоба.
navy
на 31.03.2019 в 00:16:57 #7По-добре купувайте акции на Airbus, че те ще се покачват след сгромолясването на поредния Боинг.
europe
на 30.03.2019 в 22:19:50 #6Френда, Аз нищо не предлагам , просто казвам ,че боинг е твърде голям за да замре и ако паднат акциите още малко да се купува.
friend
на 30.03.2019 в 22:01:59 #5Европа А ти какво предлагаш???
europe
на 30.03.2019 в 21:54:24 #4Даеш, Може ли да си толкоз тъъп?
ISIS
на 30.03.2019 в 21:49:49 #3Ти с твоите рубли , една мура неможеш да си купиш, камо ли акций на боинг .
europe
на 30.03.2019 в 21:25:44 #2Откакто се появиха разни програмистчета да пишат кодове за самолетите, де що излиза от кравария е пълен боклук начело с ф 35 но там няма много информация щото не казват какъв супер боклук е самолета. Ако и наще ф16 ще ги ъпгрейдват с тия кодове , едва ли някой пилот ще си рискува живота.
europe
на 30.03.2019 в 21:18:02 #1Чакам акциите на боинг да паднат още 20-25% и купувам.