Във времето на високите цени на пощенските услуги все повече европейски фирми избират електронната поща, за да изпратят традиционните си картички с пожелания за новата година.

Е-cards, дълго време считани за проява на лош вкус и кич, вече се използват от известни и реномирани фирми. Производителите на тези картички пък предлагат огромно разнообразие от анимирани и музикални продукти на всевъзможни теми.

Електронният гигант Philips, който понесе сериозни загуби тази година, насърчи своите служители да изпращат електронни картички, вместо хартиени. "Тази инициатива беше предложена на целия персонал с цел да намалим цените", заяви говорител на холандския концерн.

Около 40 фирми, базирани във Великобритания се отказаха да изпращат хартиени коледни картички, за да направят икономии, които да вложат във фонд за закрила на бездомни. Nokia е сред първите, наложили този метод на коледни поздравления. Производител номер 1 на мобилни телефони от три години влага печалбите си от електронни картички в УНИЦЕФ.