Новото Peugeot 206+ е съвременен, модернизиран и достъпен автомобил.
Интериорът му предлага ново, широко арматурно табло и декор, който напомня за света на мотоциклетите.
Външният му вид отговаря на съвременните тенденции, вдъхновен от предната част на 207.
Нов преден капак, нова радиаторна решетка и нови фарове, които му придават изключителна индивидуалност.
206+ ще се произвежда в Мюлуз, Франция, и ще се продава в Европа.
Двигателите, с които ще се предлага, са два бензинови - 1,1 л с мощност 60 к.с. и 1,4 л с мощност 75 к.с., и един дизелов - 1,4 л HDi - 70 к.с., чиито емисии на СО2 са намалени до 110 г/км.
Размерите и съотношението цена/качество, с които се характеризира 206+, му отреждат достойно място в гамата Рeugeot сред 107, 1007 и 207.
Така организирана, тази гама постига истинско равновесие между градския маневрен и малкия поливалентен семеен автомобил, който се чувства еднакво добре в града и на пътя:
107, удобен за града и много достъпен;
1007, новаторска концепция, която предлага разнообразни възможности благодарение на електроуправляемите плъзгащи се врати;
207, с три стилни силуета, предлага на широк кръг клиенти високо ниво на оборудване и много качествено поведение на пътя.
206+ поема щафетата от 206, един от ключовите модели на Peugeot, изключително популярен в цял свят, произведен в близо 6,5 милиона броя.
Сега 206+ ще покори клиентите с дизайна и архитектурата си, както и с оптимално съотношение цена/оборудване.
Източник: Speed-Press
naskonet
на 22.02.2009 в 00:17:16 #108-ма година карам рено Megan седан Класик на година му навъртам средно около 35000км. и е влизало в сервиз само за смяна на гуми,масло и накладки.Държи се превъзходно на пътя независимо от атмосферните условия сняг дъжд и т.н. и вози превъзходно
Горд Марсианец
на 21.02.2009 в 15:40:58 #9Ами то колегата ти ако караше Лада с гуми видинки щеше направо да се пресели да живее в канавката
Па да се чудиш навремето хората как са карали зимата и не са препълвали канавките
На крива ракета космоса и крив а на калпав шофьор ако щеш най-новия мерцедес му дай пак във канавката ще свърши 
samoray
на 20.02.2009 в 12:12:57 #8То разбирачите са така, гледат опаковката и продажбите и са готови-набутани.
samoray
на 20.02.2009 в 12:11:33 #7Велзевул нямаш грижи, земи си пежо. колегата като падне сняг и е във канавката, вече за 3ти път го вадим, иначе на фасон го докарват - кожен салон, климатроник, компютър, музика, чупещи волани какво ли не, само за едно не става - за каране
ама за сваляне на руси женки е перфектно 
Meteora
на 20.02.2009 в 12:03:13 #6Споровете са безмислени! Иначе всички щяхме да караме Бентли.
Велзевул
на 20.02.2009 в 11:50:05 #5Аха и за това само един модел от гамата им е продаден в 6.5 милиона екземпляра, защото са боклуци? ;)
samoray
на 20.02.2009 в 11:48:26 #4Даам големи боклуци са пежотата, само на интериор са докарани, колегата кото вдигне над 30 км/ч с едно пежо 307 кабрио( на 2 години май беше) в снега сега както е и смятай е в канавката, никаква сигурност и никаква стабилност.
Nickie
на 20.02.2009 в 11:47:00 #3бабе, дръж се здраво за бастунчето. За по-голяма сигурност.
Уйна Вела
на 20.02.2009 в 11:36:12 #2уф
и както обикновенно,никаква сигурност 
Nickie
на 20.02.2009 в 11:29:58 #1И с какво толкова ще ги покори. Малко коленце, нищо и половина.