Меrcedes отново изигра папараците, като пусна в интернет първите официални снимки на новият си модел Mercedes-Benz E-клас 2010-а година, чиято премиера е планирана за януари 2009-а година, пише Автопрес 2001.
E-класата е пораснала на дължина и широчина, салонът е станал по-просторен и комфортен.
Нараснала е и безопаснoста на колата, като тук изпъква новата конструкция на сиcтемата за повдигане на предния капак, предпазващ по-добре пешеходците при евентуален удар.
Колата разполага и със система за разпознаване вероятността от удар и предупреждаваща водача, че трябва да задейства спирачната система.
Новата E-класа е снабдена и със система за нощно виждане, устройство за следене положението на колата на пътя, както и за наблюдение на мъртвите зони.
Новото поколение ще е добре снабдено и с двигатели - дизелите са 200 CDI, 220 CDI, 250 CDI, 300 CDI и 350 BlueTec, а сред бензиновите варианти ще има задължително и версия AMG с мотор с мощност 600 к.с.
DARK
на 16.12.2008 в 19:14:19 #4Necromancer TDI - Turbo Diesel Intercooler или познато при VW като Turbo Direct Injection - за дизелите CDI - Common Direct Injection или още познато като HDi , DCi но технически е едно и се нарича Common Rail Принципно гореспоменатите 2 неща нямат нищо общо помежду си едното ще рече че дизела е турбиниран а другото че е с нагнетателна помпа и специални пиезокристални инжектори.И двете поотделно водят до повишение на мощноста а във почти всички съвременни дизелови двигатели се използват и двете.Никой от големите марки не произвежда дизелови мотори без комонрайл вече.А спеицално за Льо Манс на Ауди TDI-то е със Common Rail и очевидно и с турбо ма ще стане мноо дълго ако требва да го пишаш примерно CTDI,TCDI,CTD и така. Unlike most racing cars competing in the LMP1 series, the R10 is powered by a diesel engine, with two turbochargers and utilizes the Turbocharged Direct Injection (TDI) technology. The engine itself is a 5.5L V12 made of aluminium, employing common rail direct fuel injection technology. The turbochargers are supplied by Garrett Systems, with 39.9 mm (1.57 in) restrictor plates mounted in front of the intake. http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R10_TDI
Necromancer
на 16.12.2008 в 13:13:07 #3тди е системата за дизел, цди-то е с доста по-слаби показатели, виж кос спечели льо ман тази година и тогава разсъждавай тди или цди
Nickie
на 16.12.2008 в 12:40:39 #2На тази снимка задната част прилича на Ягуар.
българче
на 16.12.2008 в 12:30:24 #1Классссссссссссссссса???? С колко С-та се пише класа на БЪЛГАРСКИ, бе?