Във връзка с регистрираните случаи на корона вирус в столицата, "Софийска вода" ще въведе промени в работата си, с цел повишаване на грижите по опазването на здравето на клиентите и служителите на "Софийска вода", съобщи БНТ.

От утре (12.03.2020) те ще работят от 8.00 до 17.00 часа само в делничните дни. Временно мобилният център за услуги няма да работи.

Посещенията в центровете за услуги да бъде само в случай на неотложна необходимост.

През платформата за запитвания на сайта на "Софийска вода" клиентите могат да подадат и официални жалби, на които ще получат отговор в рамките на един работен ден.

Във връзка с препоръчителното ограничаване на близки физически контакти, молим клиентите на "Софийска вода" да се възползват от дистанционните начини за отчитане на индивидуалните си водомери:

- Безплатен телефон 0800 121 21;

- Интернет сайта на Дружеството - www.sofiyskavoda.bg ;

- Лист, залепен на входната врата на жилището;

Върху него е необходимо е да се посочат следните данни:

- Клиентски номер;

- Номер на водомер;