Измамите в българския концертен бизнес" е именувана пресконференцията, свикана от някои от българските лидери в този бранш.

Шефовете на София Мюзик Ентерпрайсис Иван Несторов-Амебата и Митко Ковачев-Фънки, представителят на Рок енд Мор Дейвид Лийберберг и шефа на Жокер медиа Ованес Мелик-Пашаев ще отговорят на няколко въпроса, поставени от самите тях.  

Кой губи и кой печели - публиката, организаторите, спонсорите?


Българската компания Пик Енд Мор дължи приблизително 400 000 Евро на бившите си партньори от австрийската Рок Енд Мор.


Къде отидоха парите от продадените билети на Стинг, Били Айдъл, Апокалиптика, Фифти Сент? Хонорари от страна на Пик Енд Мор не са изплатени на чуждестранния им партньор.


Защо голяма част от хората, закупили си билети за Дженифър Лопез и Скорпиънс до ден днешен не са си получили парите обратно?


Защо не се проведоха анонсираните от „Юнивърсъм ентъртейнмънт" фестивал "Монстърс ъф рок", концертът на Гари Мур и др. ?


Докога „Нова музикална агенция" ще обявява и отменя концерти, без да връща парите от продадените билети?


Докога ще се анонсират в медиите хипотетични концерти без сключени договори като за Марая Кери, Лучано Павароти, Пърл Джем, Алис Купър и други?


Колко концерта може да понесе българският пазар за едно лято?

След многото несъстояли се концерти и неизплатени хонорари, как гледат чуждестранните концертни агенции на България като пазар?


На кой промоутър да се доверите, ако искате да сте сигурни, че даден концерт ще се проведе?


Очаквайте....