чезПо време на кампанията „Часът на Земята" ЧЕЗ отчете над 44 мегавата спад на потреблението на електроенергия в София, съобщиха от компанията. Сравнението е направено на база на средностатистическото потребление на клиентите на компанията в същия часови пояс.

Спестената от потребителите електроенергия се равнява на консумацията на 735 хиляди стандартни електрически крушки по 60 вата. За сравнение по време на миналогодишната кампания ЧЕЗ регистрира спад на потреблението от 38 мегавата.

Изключително важно е посланието на кампанията да достигне до колкото може повече хора и всеки от нас не просто да загаси лампата, но и да осъзнае своята роля в предотвратяването на необратими климатични промени, категорични са от енергийната компания. „Необходимо е потребителите да възприемат и постепенно да затвърдят енергийно ефективното потребление като начин на живот", каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

ЧЕЗ взе участие в „Часът на земята" за трети път, като изключи дежурното и рекламно осветление в 6 свои сгради, намиращи се на територията на София.