Предстоящото увеличение на тол таксите от 1 юли т.г., опашките на ГКПП-та и липсата на кадри в бранша. Това са едни от основните проблеми, с които се сблъсква българския транспортен бизнес.
Това съобщават от Съюза на Международните Превозвачи (СМП) след 10-то Общо събрание, което се проведе в Пловдив и бе направен отчет за дейността на Съюза и поставени задачи за идните месеци.
Общото събрание бе открито от Председателят на СМП Ангел Траков.
"Въпреки тежките времена, в които живеем - пост пандемия, война, икономическа криза и т.н., ръководство на СМП успя и тази година да създаде организация и да даде възможност на всички нас да се срещнем, да обменим опит, да споделим проблеми и да се опитаме да намерим решения, да градим стратегии за създаване на по-благоприятна среда за развитие на нашия бизнес", отбеляза той в своето обръщение към делегатите на събранието.
Идната седмица Траков ще присъства на среща на членовете на ИРУ (Международния съюз за автомобилен транспорт) в Брюксел, където ще представи и обсъди в международен формат предложенията и решенията за развитие на българския транспортен бизнес.
"През изминалата година състоянието на Сдружението се запази стабилно и ние, заедно успяваме трайно да задържим позициите си и продължаваме да увеличаваме броя на членовете си", заяви изпълнителният директор на СМП Йордан Арабаджиев.
Презентации пред участниците в Общото събрание направиха търговски партньори от Медина мед и Шел.
В СМП членуват над 1000 български транспортни фирми.